Jossans berättelse kommer!

Jag hade en helt fantastisk dag i måndags med meet&greet och presskonferens. Och jag lovar, jag kommer att berätta hela min dag i detalj. Enda anledningen till att jag inte har gjort det än är för att fotografen från Metro ska maila över fler bilder till mig. Just nu har jag bara dem som finns i tidningen. Och när jag beskriver min dag vill jag gärna kunna lägga upp fler bilder på mig med Kristen och Taylor. Så det kommer en beskrivning så fort jag får bilderna!

Så länge kan ni läsa om mig i Metro online här, sida 26, 2 och lite på framsidan till och med.

Ett litet smakprov så länge...


Fotograf: Henry Lundholm

Skrivet av: Jossan
Tid: 01:09:23
Datum: 2010-06-23
moa
omg är allt jag har att säga.
Tid: 09:36:41
Datum: 2010-06-23
Pauline
Skit bra artikel. Är så sjukt avundsjuk!

Tid: 10:31:48
Datum: 2010-06-23
Therese
Shit du vet inte hur avundsjuk jag är på dig! Men jag är ändå glad att jag fick vara där och se dem i alla fall!
Tid: 11:33:35
Datum: 2010-06-23
rosa
jag är så avundsjuk,ni är så fina!!!
Tid: 14:04:05
Datum: 2010-06-23
Anonym
lyll kan jag bara säga. jag såg det i tidningen, jag vill också träffa dem!
Tid: 20:53:47
Datum: 2010-06-23
Linnea
Hur var kristen och Taylor i verkligheten? Var dom långa eller korta. Var hon liten eller normal byggd, jag vill veta allt! Jag är så sjukt avis på dig. Kram
Tid: 20:40:07
Datum: 2010-06-24
Hannan
lyckos!! säger jag bara
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar