Mer info om MMA

Jag är lite kluven över hur jag ska göra med att stanna uppe i natt. Har bal imorgon och vill inte vara helt död då. Den slutar ganska sent. Men det lutar mot att jag ändå går upp och ser tv i natt. Mitt dygn är ändå helt snett och snart får jag sommarlov (onsdag) så jag kommer att ha tid att få sova ut då.
I så fall blir det nog lite nattuppdateringar från mig! Härligt det. :)

Galan börjar klockan 3:00, röda mattan 2:00 på MTV.

För alla som inte har MTV kommer livesteam att komma upp under natten om jag håller mig vaken. Om inte så rekomenderar jag att titta in på TwilightSweden som ska lägga upp länkar. Annars är det bara att googla efter det.

UPPDATERAT:
Info om hela galan osv kommer imorgon då jag verkligen behöver min sömn. Fortfarande inte fått sova ut efter att jag satt i stan hela natten ons-tors.



Diskussion / Frågor:
▪ Ska du sitta uppe i natt och titta på galan?
▪ Vilka priser tror du att Kristen vinner i utav Best Kiss, Best Female Performance, Global Superstar och Best Movie?
▪ Om Robert & Kristen vinner Best Kiss, tror du att de kommer att kyssa varandra den här gången?

Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 21:07:59
Datum: 2010-06-06
Madelene
▪ Ska du sitta uppe i natt och titta på galan?

- Japp, det ska jag! :)



▪ Vilka priser tror du att Kristen vinner i utav Best Kiss, Best Female Performance, Global Superstar och Best Movie?

- Jag tror och hoppas på att hon vinner i alla kategorier! :)



▪ Om Robert & Kristen vinner Best Kiss, tror du att de kommer att kyssa varandra den här gången?

- Hm .. Jag tror faktiskt det. Eller så kanske de gör en variant av det de gjorde förra året .. ;) Nej, jag har ingen aning! Till en början så kan vi hålla tummarna att de vinner! :)
Tid: 21:44:50
Datum: 2010-06-06
Malin
▪ Ska du sitta uppe i natt och titta på galan?

- Jag borde inte sitta uppe men jag kommer förmodligen vara vaken ändå så då kan jag lika gärna kolla. :)

▪ Vilka priser tror du att Kristen vinner i utav Best Kiss, Best Female Performance, Global Superstar och Best Movie?

- Jag hoppas att hon vinner Best Kiss med Dakota faktiskt, för det vore så roligt! :D Och sen är hon även värd att vinna Best Female Performance. Men Global Superstar vill jag faktiskt att Johnny Depp ska vinna för han är SÅ värd det!

▪ Om Robert & Kristen vinner Best Kiss, tror du att de kommer att kyssa varandra den här gången?

- Jag tror inte att de kommer att kyssa varandra för det skulle bli en sån stor grej om de gjorde det, men de kör nog en variant av förra året isåfall och bara det var ju så roligt! Så roligt när man trodde att de skulle kyssas och så vänder sig Kristen om och "THANK YOU SO MUCH!" :D



Och du, du borde nog sova istället för att sitta uppe för att vara helt utvilad inför balen, även om du kanske inte kan somna på en gång. MMA går ju i repris! :)
Tid: 22:48:57
Datum: 2010-06-06
Christina
Jag ska sitta uppe, men risken att jag somnar är stor... Hoppas dock kunna hålla mig vaken. Går ev och lägger mig tolv och sover 2 timmar.

Hoppas självklart hon vinner allt! Mer orkar jag inte spekulera och fundera kring det.

Hoppas på en kyss skulle man ju kunna göra xD Men hoppas hon vinner med Dakota ist i den kategorin.
Tid: 02:39:29
Datum: 2010-06-07
Linnea
Hej jag sitter uppe just nu och kollar, de dåliga är att de e paus typ hela tiden! Jag hoppas kristen vinner alla priser, hon e bäst! Rob och kristen kysser varandra! Hoppas jag ialf ;)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar