Dagens Kristen-Bild 280510

 Bilden är ifrån ELLE i Oktober 2006.



Källa

Skrivet av: Hanna
Tid: 13:38:28
Datum: 2010-05-28
Cissi
Hej! Jo jag har kommit på en sak, jag kanske är lite naiv nu men men. Mtv movie awards brukar ju ALLTID ha best kiss award eller något liknande. Förra året vann väl kristen & robert. I år har jag inte sett på mtv's hemsida att man kan rösta i den kategorin, för om man kunde det så skulle de ju utan tvekan vinna igen (tror jag) vore det inte lite spännande att se om de faktiskt skulle kyssas på "riktigt" denna gång :)
Tid: 13:41:22
Datum: 2010-05-28
Cissi
Tycker de kunde gå "hela vägen" denna gång: http://www.youtube.com/watch?v=6lRJyilWra4
Tid: 14:28:37
Datum: 2010-05-28
Jossan
Cissi: Här kan man rösta i kategorin Best Kiss, och Kristen är nominerad med både Robert Pattinson och Dakota Fanning

http://www.mtv.com/ontv/movieawards/2010/best-kiss/
Tid: 19:14:32
Datum: 2010-05-31
Cissi
Ok, tack så mycket jag missade det! Hoppas de kysser varandra på riktigt :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar