KristenS @ Fan-eventet på Hovet

Jossan här på KristenS har ju turen att bo i Stockholm, och jag kommer verkligen att försöka få tag på biljetter till fan-eventet på Hovet. Jag vill så sjukt-galet-mycket-gärna gå! Det bör ju vara en hel del biljetter, eftersom att Hovet är stort. På torsdag lite efter åtta hoppas jag på att hålla två biljetter i min hand!

Det lutar mot att Hanna kanske inte kan åka ner mot Stockholm för att gå på fan-eventet.

Om så är fallet, så har jag en biljett över. I såna fall kan vi fixa en tävling så får man gå på fan-eventet med mig. (Resa hit och boende får man dock stå för själv.)

Skriv en kommentar (eller maila på [email protected] om det känns bättre!) om ni skulle vara det minsta intresserade av detta. Mer tävlingsregler m.m. på torsdag (3/5) då jag vet om jag verkligen har biljetter, om Hanna ska med eller inte, och om det finns någon som kan tänka sig detta.

Skrivet av: Jossan
Tid: 19:38:05
Datum: 2010-05-28
Viktoria
om jag inte får tag i nån biljett, då är jag helt klart med i tävlingen om det blir nån! :)
Tid: 20:32:12
Datum: 2010-05-28
Anna
Heej!

Jag vill så gärna gå!!!

men jag bor nt i närheten av malmö göteborg elr stockholm! Och den dagen det e biljett dag har jag skola! Och jag vill så gärna gå!



[email protected]
Tid: 00:31:23
Datum: 2010-05-29
Linnea
Hej jag går jätte gärna me dig på eventet! Gör en tävling!
Tid: 20:29:26
Datum: 2010-05-30
Alice
Jag vill hemskt gärna gå dit med dig. Om du har en biljett över, så köper jag den gärna. Jag är berädd att betala runt 200:- för en biljett. Hör gärna av dig.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar