SF har kontroll över biljettsläppet

En tjej har kommenterat på TwilightSweden och berättade att hon mailat SF och frågat hur de tänk sig med biljettsläppet.

Hon fick det här svaret:
"Tack för ditt mail. Vi räknar med att detta event kommer att skapa högt tryck, särskilt som de tidigare Twilight-filmernas biljettsläpp möttes med stort intresse. Vi har förberett oss för detta bland annat med att ta in särskilt van personal, och vi försöker internt att ta tillvara på den stora erfarenhet vi har av att hantera event med många hängivna fans. Vi inser att de köande betalar med sin tid och sitt engagemang, och kommer att göra allt som står i vår makt för att förhindra att någon tränger sig före i kön eller att det på något annat sätt blir kaotiskt."

Detta känns mycket lugnande för oss som ska köa, så att det blir rättvist och ingen blir nersprungen.

Ska du köa? I vilken stad då?

 

Credit till Nettan som mailade och skrev ut svaret på TwilightSweden.
Bildkälla 1
Bildkälla 2

Skrivet av: Jossan

Tid: 15:17:49
Datum: 2010-05-30
smålandstjej
hej!

Jag skulle vilja köa men jag kan nt gå :(

För att jag har skola den 3 juni och bor nt i närheten av stockholm malmö elr göteborg!

Kommer missa de...
Tid: 15:24:20
Datum: 2010-05-30
Jossan
Smålandstjej: Vi kommer KANSKE att hålla en tävling här på KristenS där man kan vinna en biljett och få gå med mig, Jossan. :)
Tid: 16:42:17
Datum: 2010-05-30
erica
Jag skulle jättegärna köa om jag kunde, men jag har fortfarande skola på torsdag den 3 juni och jag bor inte i närheten av Stockholm, Göteborg eller Malmö. Jag hoppas verkligen min kompis syster (som bor i Stockholm) har lust att köa åt oss. Eller att man vinner biljetter! :) För jag vill verkligen inte missa det här!
Tid: 16:58:23
Datum: 2010-05-30
smålandstjej
Heej! Jossan! :)

Jag ska klart vara med och tävla men jag kmr nt vinna -.-!

Så jag får bara tänka på att dom är i Sverige! :D
Tid: 23:17:31
Datum: 2010-05-31
Malin
Hej!

Ska ni som äger den här bloggen köa i Sthlm? Jag såg att någon av er hade skrivit det bland kommentarerna på TwilightSweden iaf.

Jag vill själv köa hela natten, men jag vet inte om min kompis som jag ska gå med på själva eventet kommer att kunna köa med mig och det är ju inte så roligt att köa själv direkt. Så om ni också ska köa hela natten så kan ni väl adda min msn så att jag kan få lite kö-sällskap? :)



Vet ni något om tiderna btw? Jag har läst bland kommentarerna där på TS att någon sagt att man inte får börja köa utanför förrän efter kl 4, men jag ska ta och ringa till SF imorgon och fråga om allt.
Tid: 00:06:05
Datum: 2010-06-01
Jossan
Malin: Jag ska köa i Stockholm ja! :) Men har två kompisar som ska sitta hela natten med. Bara att börja prata med oss om du vill! (Vi bits inte!)^^



Jag TROR att man får köa hela natten. Någon där i kommentarsfältet på TS som hade erfarenhet av att köa på Sergel hela natten berättade att polisen var där men bara kollade så att alla mådde bra.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar