Dagens Fråga

Såg att det är 14 dagar var till Kristen S ettårdag, vad kul! Ska ni fira det med någonting här på bloggen? :)
- Asta

Den 23 november fyller Kristen S ett år, idag är det alltså bara två veckor kvar!
Vi har massor planerat för våran ettårsdag! Så sjukt mycket att jag inte riktigt vet hur vi ska lyckas pressa in allt på en dag, men det ska nog gå. ;) Så se till att kolla in här tisdagen den 23 november, för då händer det grejer kan jag lova er!

Skrivet av: Jossan
Tid: 17:48:25
Datum: 2010-11-09
Tid: 18:04:08
Datum: 2010-11-09
Elina
Va kul, kan ni inte ha någon tävling eller lek? På en annan blog sida så hade dom tävling varje dag i en vecka. Där de la uppe en bild och så skulle man skriva en text till bilden, bilden var på själva kändisen. Sen fick folk rösta vilken text som var roligast. Riktig kul
Tid: 18:11:21
Datum: 2010-11-09
Madelene
Åh, det låter riktigt roligt! :D :D
Tid: 18:55:26
Datum: 2010-11-09
Julia
Trevligt trevligt!!
Tid: 19:17:20
Datum: 2010-11-09
Asta
Kul! Och tack så mycket,känner mig liksom hedrad (om man nu kan säga så) att få ha ställt dagens fråga,eftersom jag alltid tycker att jag ställer hyffsat dumma frågor,haha :P
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar