Kristen S Veckopost [v. 45]



Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet av: Hanna
Tid: 17:08:37
Datum: 2010-11-14
Hanna- kristens.se
Ush börjar bli nervös nu mamma sitter och kollar på gårdar varje dag. Och jag vill inte flytta ut på landsbygden. Alla gårdar har 3 sovrum och jag tänker inte dela med rum med någon av mina småsyskon. Fast allt blir så mycket lättare då men vem vill flytta ut mitt ut i skogen och närmaste stad är 1 tim bort?
Tid: 18:39:15
Datum: 2010-11-14
Elin
Okej, då gör jag väll det då! Hihi! Besök gärna min twilightblogg. På Twilightnews.webblogg.se :)
Tid: 18:42:38
Datum: 2010-11-14
micaela
Alltså när det väl kommer en veckopost så glömmer jag allt jag har att fråga, men sen, om ca två dagar så kommer alla funderingar tillbaka... -.-'



Hur som helst så antar jag att jag får lov att tvinga fram en fråga nu så jag undrar hur det står till mellan Rob och Kristen? Det verkar ju nästan som att dom är tillsammans, men jag vet inte... Kanske ni vet? Mejla gärna om ni vet ;)
Tid: 18:49:18
Datum: 2010-11-14
Bella
Kanske är en dum fråga, men jag har velat veta detta jätte länge, och jag tänker att nån som läser denna bloggen säkert vet svaret. Här kommer i alla fall frågan: på twitter och liknande är det jätte ofta folk som skriver förkortningen "unf", är det någon som vet vad detta står för??
Tid: 20:48:07
Datum: 2010-11-14
Jossan - kristens.se
Bella: Jag själv är ofta inne på amerikanska forum och sådär och då används fortkortningar heeela tiden. ;) Så jag har hittat en jättebra hemsida där man verkligen kan kolla upp alla förkortningar! Så kolla upp det här [ http://urbandictionary.com ] :)
Tid: 20:48:48
Datum: 2010-11-14
Alexandra
Hej!:)

Jag har inte ngn speciell fråga..men jag undrar om ngn kanske vill besöka min twilight sida? Det skulle betyda jätte mycket, eftersom att det är så FÅ som gör det...Kram Kram Alexandra;D
Tid: 21:53:12
Datum: 2010-11-14
Hilary Source
Jaså, får man det? Ja men då vill jag tipsa era läsare om min Hilary Duff-blogg. :) Besök: hilarysource.blogg.se
Tid: 21:56:13
Datum: 2010-11-14
Alisea
Hej jag undrar om ni på Kristen S vet om Kristen Stewart är religiös (troende kristen) eller så?

Och så jag undrar bara om man kan länka sin personligga blogg här, eller vill ni bara ha fanbloggar länkade?

Underbra fanblogg föresten :D!!
Tid: 22:01:11
Datum: 2010-11-14
Jossan - kristens.se
Alisea: Jag vet inte om hon är det faktiskt. Men jag tror inte det i alla fall.

Tyvärr gör vi inte byten med privatbloggar utan bara med andra fanbloggar.

Alisea, är det ditt riktiga namn? Sjukt fint! :D
Tid: 20:37:30
Datum: 2010-11-15
Emmy
Hej :) Ville bara säga att det här klart är den bästa och mest uppdaterade Kristen S bloggen, så tack för det! :D

Sen så passar jag på att göra lite reklam för min nya blogg, den handlar om mitt liv och om mitt år som utbytesstudent i USA 2011-2012. Besök gärna!:D

• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar