Robsten

Vad är dina tankar om Robsten? Anser du att de har "gått ut" med att de är tillsammans nu? När började du på riktigt förstå att de faktiskt är tillsammans? Hur länge har du hoppats på det? Vad tycker du om de två tillsammans? You name it, skriv ner allt du tänker på!

Eller tror du inte alls att de är tillsammans? Varför i så fall? Förklara! Det är intressant eftersom jag är av helt annan åskit, så det är rolig att läsa en annan synpunkt på det hela.

Ni får väldigt gärna diskutera i kommentarerna men var vänliga och låt alla ha sin egen åsikt och klanka inte ner på någon annan.


Orginalbild: Bildkälla
Bilden är redigerad av Jossan. Länka tillbaka till Kristen S om du kopierar/använder.

Skrivet av: Jossan
Tid: 13:00:07
Datum: 2010-11-14
Selma
Det finns så mycket att säga om detta ämne. Jag har alltid vetat att dem har varit tillsammans..alltså efter att hon gjort slut med Michael..men jag var helt övertygad att dem var tillsammans när dem "höll händer" vid Paris flygplatsen eller vad det var. Då var jag säker och det var då mitt obsession av "Robsten" kom till.



Jag tror faktiskt att dem har kommit ut med det, men jag är rätt så övertygad av att dem inte kommer att "confirm" it om man säger så. Det har ju Kristen sagt själv x antal gånger.



Hoppats har jag dock gjort sedan första Twilight-filmen. Jag blev så arg när hon var tillsammans med Michael och det pratades om att Rob var tillsammans med Camilla Belle o.s.v., fastän jag visste att Camilla och Rob har varit kompisar för att Camilla var tillsammans med Tom Sturridge. Aja. Det finns så mycket mer att säga om Robsten men just nu finns det INGET som kommer att ändra mina tankar om att Rob och Kristen inte är tillsammans.
Tid: 13:12:05
Datum: 2010-11-14
rose
Bra reflekterat Selma. Känns som det kan stämma. (:



Jag tror definitivt att det finns ett Robsten. Sättet de samarbetar tillsammans kan bara ett riktigt par göra så bra. Kemin mellan dom är så stark. Så utan att de tänkt på det har de faktiskt gått ut med det genom att visa sig tillsammans, och liknande.

Kristen sa i en intervju att hon lovar berätta allt om henne och Rob när Twilight Sagan är över. Det ser jag fram emot. (;
Tid: 13:18:03
Datum: 2010-11-14
Anonym
De som fortfarande inte tror på att Robsten är ett par är inte tillräckligt insatta! Det är SJÄLVKLART att de är ihop. Finns inga tvivel längre! =)
Tid: 13:31:56
Datum: 2010-11-14
Anonym
de är tsm :) .slut
Tid: 14:03:25
Datum: 2010-11-14
Merry
Jag tror absolut att de är tillsammans. Förr var man tveksam men efter all bevis har man nästan fått de bekräftad. När Kristen var tillsammans med Michael så sa hon alltid under intervjuer att hon och Robert var bara bra vänner inget mer. Efter inspelningen av New Moon, så hade Kristen och Michael gjort slut. Efter som att Michael sätt med andra tjejer (samt med Emma Roberts) Man började se därefter mer o mer bilder på Kristen o Robert tillsammans. De var där många började få spekulationer om de var tillsammans eller inte. Under inspelningen av Eclipse, kom bilderna när Kristen o Rob satt bredvid varandra under KINGS OF LEON konserten samt alla bilder på dem som kom under promotningen av New Moon. Där efter hade många under intervjuer om de är tillsammans eller inte men då säger de att de inte ville prata om deras privata liv. Tusentals bilder har hamnat på internet allt från att Kristen åket halva jorden runt på sin födelsedag till Budapest för att ”hälsa på Rob”, Kristen o Robs resa till London, När Rob ”hälsar på Kristen” under hennes inspelning av On the Road, kyss bilderna o samt att Kristen har alltid samma kläder som Rob har använt innan. När man har sätt så bra bevis kan ingen förneka.
Tid: 14:06:37
Datum: 2010-11-14
Emmy
Jag har liksom alltid trott att de varit tillsammans men efter att kyssbilderna kom ut så blev det bekräftat. Hoppas vet jag inte om jag gjorde, för mig spelar det ingen roll om de är tillsammans eller inte. Bara de själva är lyckliga ;)

Har inte så mycket att säga till om med detta :P
Tid: 14:59:08
Datum: 2010-11-14
fia
Jag undrar en sak som egentligen inte hör så mycket hit... Men hur vet man att Kristen och Michael har gjort slut? Finns det någonstans man kan läsa det/har Kristen sagt att det är slut osv.?

Personligen så tror jag att Robsten = sant, med tanke på kyssbilderna och så :)
Tid: 15:32:27
Datum: 2010-11-14
Adina
Jag tror att Kristen och Rob är tillsammans! Man kan se hur de tittar på varandra på intervjuer, det har kommit kyssbilder, Rob hälsade ex på Kristens inspelningen av vad det nu var för film.... det finns många tecken! Jag tror att de är ett riktigt förälskat, underbart par!:D <33
Tid: 16:15:04
Datum: 2010-11-14
Bella
Jag tror absolut att de är tillsammans. Precis som Adina skrev så ser man sättet de ser på varandra under intervjuer, så tittar inte vänner på varandra direkt. Och när man ser att de håller händer off-cam i Rio stärker det bara ens övertygelse. Samt när Kristen har sin hand på Robs axel när han skriver en autograf på Brasiliens flygplats. Hennes guldring, kyssbilderna. Det finns mycket att säga om det här ämnet. Det spekulerades ju även om att de inte skulle gå ut med något innan Eclipse kommit ut på bio, just för att öka hela triangeldramat i filmen. Och det verkar ju stämma.
Tid: 18:49:25
Datum: 2010-11-14
micaela
Jag tycker verkligen att det verkar som om att dom är tillsammans. Det känns lite som att dom känner att det inte finns något att göra riktigt, eftersom (förutom alla fans) media och reportrar är på dem hela tiden och ska jag vara ärlig tycker jag att det är lite synd att det måste vara så...



Å andra sidan så blir jag överlycklig när jag ser dom två tillsammans, så om det är sant som de flesta säger så håller jag helt klart med om att det är ett bra par och att det är roligt. Tycker att ni på Kristens.se verkligen kan engagera i det om ni inte kommer på något att skriva en dag, det hade vart roligt.
Tid: 19:14:09
Datum: 2010-11-14
Lisa.e
Jag har velat att Rob och Kristen ska vara tillsammans enda sen första twilight filmen. Men har trott på rykterna kanske efter new moon, eller trott och trott, men hoppats på att dom avrt sanna. Jag tror dom är tillsammans, men dom har ju inte riktigt gått ut med det än men jag har det känslan att dom är det. :) Hoppas det!

Diggar bloggen staaaaaaaarkt! :)
Tid: 21:12:15
Datum: 2010-11-14
Elina
Jag tror absolut att det är tillsammans. De känns ganska självklart nu efter denna sommar och denna höst. Men tror dock inte att de kommer gå ut och säga att de är tillsammans, men action speaks louder then words. Så tycker nästan inte de behöver säga något. Man kan se på dem båda att de är väldigt nyförälskade, de kan man se både på rob and kristen. Men jag trodde inte på ryktena, jag tror inte de blev tillsammans förrens i somras. De var då vi säg kyssbilderna, såg att han hälsade på henne på the set of on the road i montreal och sen i new orleans., såg att hon bar hans tröja och att de började umgås riktigt mycket, menar veckan när de dejtade 5 dagar. Och du kan se en skillnad i kristens beteende, hon verkar mycket mer glad, som hon e nyförälskad. De syns i intervjuer. Och Den skillnaden började i början av sommaren, man såg att kristen var förälskad i rob vid eclipse convention och när de skulle överaska fansen vid exclipse bion. Jag tror att han har varit förälskad i henne i länge sedan i början av twiligth, men inte hon eftersom hon hade pojkvän. Sen efter de gjorde slut så blev de riktigt bra vänner, och sen gick de över till förälskelse.. Man har ju märkt att det är mer öppna sedan i somras, de har börjat bete sig mer som ett par.
Tid: 17:34:46
Datum: 2010-11-15
Carro
Jag tror (vet) att mina favoriter är tillsammans. inget snack om saken. :D

Micheal var ju otrogen mot Kristen så det är slut mellan dom.

Tid: 20:12:18
Datum: 2010-11-15
Merri
carro hur vet du att Miceal var otrogen?
Tid: 20:26:30
Datum: 2010-11-15
Tid: 20:29:35
Datum: 2010-11-15
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar