"Smekmånadshuset" på Isle Esme?



Uppdaterat: Två bilder till!
 



Se många fler bilder här.

Om detta är huset som kommer att användas under smekmånaden i Breaking Dawn vet vi inte säkert, men enligt vissa källor är det så.

Bildkälla 1 
Bildkälla 2

Skrivet av: Jossan
Tid: 13:31:51
Datum: 2010-11-07
amanda
det är verkligen inte så jag har sett det huset framför mig! :/
Tid: 13:46:34
Datum: 2010-11-07
Anonym
hoppas inte det ser inte alls ut som det jag föreställt mig, men det gör ju Verkligen inte nessy heller så filmen kan ju knappast bli sämre! :)
Tid: 14:34:03
Datum: 2010-11-07
elin
skit finst hus, men jag tänkte mig mer på ett litet strandhus typ trä aktigt ;)
Tid: 14:47:41
Datum: 2010-11-07
Madde
Jag tänke mig huset lite mindre lyxigt och mycket mycket minre i storlek.



en fråga får jag kopiera detta till min blogg??

MVH Madde
Tid: 15:00:59
Datum: 2010-11-07
Lisa
jag tänker mig liksom att ön är ganska liten, typ som att man kan stå på ena sidan och se över till andra, och precis som madde skrivit så tänker jag det mycket mindre och mindre lyxigt!
Tid: 15:03:51
Datum: 2010-11-07
Hankii
Jag hade tänkt att det skulle vara typ stora fönster och ett vitt hus som är mindre.
Tid: 15:05:09
Datum: 2010-11-07
Sara
Kolla på breakingdawn.org om ni vill se fler bilder av huset. Det ser bättre ut då. Jag tycker det ser bra ut :)
Tid: 15:06:04
Datum: 2010-11-07
Sara
Jag menar visst www.breakingdawnmovie.org :)
Tid: 15:17:19
Datum: 2010-11-07
Tid: 15:54:35
Datum: 2010-11-07
Cissi
Jag tänkte mig inte att ön är så stor som den verkar enligt bilden.
Tid: 16:14:18
Datum: 2010-11-07
Twifansen!
Hej! Vi har ändrat lite i våran deisgn och bestämt oss för att ha bild som länk till er istället för bara text. Så vi skicka gärna en bild till våran mail med vilken bild som ni vill ska representera eran blogg! :D

Ha det så bra! :)
Tid: 17:52:00
Datum: 2010-11-07
Asta
Håller med de flesta,det ser mer ut som ett hotell än ett lyxigt hus på en privat ö. Håller också med några andra om att det känns som om ön är för stor,alldeles för stor. Jag hoppas att ön inte är den som de ska filma på,hoppas de lyssnar på Stephenie för jag tror inte att hon heller tänkt sig riktigt så? :/
Tid: 18:18:49
Datum: 2010-11-07
Anonym
Jag tänkte mig mer att huset skulle ligga lite längre in i skogen. Sen trodde jag inte huset skulle vara så stort, tycker att huset på bilden ser mer ut som hotel än ett hus. Jag tänkte mig mer ett lite äldre hus, ett vit gammalt trä hus. Lite madicken hus över de.
Tid: 19:00:57
Datum: 2010-11-07
Cissi
Å andra sidan kanske det inte är så lätt att hitta en LITEN ö som det redan finns ett hus på??
Tid: 19:16:12
Datum: 2010-11-07
Julia
Ååååh, det är som taget ur min fantasi! Detta är exakt så jag tänkte mig...ett litet trähus? Vet ni hur rika the Cullens är? ..

haha
Tid: 20:07:44
Datum: 2010-11-07
Emma
Perfekt ! Lite stort men ändå PERFEKT !
Tid: 20:57:25
Datum: 2010-11-07
Fanny♥
Men ojsan...

Hade mer tänkt mig som ett litet hus, typ stuga. För huset beskrivs ju inte så stort i boken, bara några få rum. Fast det känns INTE som om det kommer att bli det huset... Det är inte direkt likt Stephenie Meyer att välja det här huset när det beskriv på ett helt annat sätt i boken, hon har ju skrivit manuset så...

Det här är nog bara ett rykte, hoppas jag.



PS. Verkligen älskar den här bloggen. Har följt den väldigt länge men aldrig skrivit nått. Bra inlägg och ni är bra på att dra upp nyheter fort på sidan. Det är super bra uppdatering, det är TOPPEN! :D Kram:)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar