Tävling på KristenS

Till äran av Kristen S's ettårsdag så håller vi en tävling! Två personer har chansen att vinna 2 st posters var.

Vad behöver du göra för att vinna?
Kom på vad du skulle ge Kristen i julklapp om du hade chansen att ge henne vad som helst. Skriv ett passande julklappsrim till. De två bäst idéerna och rimmen vinner!

Hur deltar jag? 
Klicka här för att komma till vårt mailformulär.
Fyll i ditt för- och efternamn, din e-mail (så att vi kan kontakta dig vid vinst), välj ämnet "Tävling". I meddelanderutan skriver du din julklapp och ditt rim, vilket pack med posters du vill ha, samt din adress så att vi vet var vi ska skicka affischerna. (Se ett exempel på hur du ska skriva här.)

Vi har fått ditt mail trots att det står att sidan inte kan visas då du tryckt på skicka, oroa er inte!

När kan jag delta?
Ni kan börja maila in era tävlingsbidrag redan nu. Tävlingen kommer att avslutas söndagen den 5 december klockan 15:00.

Endast ett tävlingsbidrag per person.

Poster-pack #1:
 

Poster-pack #2:
 


Bildkällor: ett, två, tre

Skrivet av: Jossan
Tid: 14:18:06
Datum: 2010-11-23
Selma
Hej. Jag kan inte skicka in mitt bidrag. Det står att this page doesn't exist efter att jag skrivit in orden. Hur ska jag göra?
Tid: 14:26:35
Datum: 2010-11-23
Jossan - kristens.se
Selma: Vi har fått ditt bidrag, oroa dig inte! :)
Tid: 14:50:56
Datum: 2010-11-23
Selma
Okej. Tack så mycket! :D
Tid: 17:03:59
Datum: 2010-11-23
Bella
För mig kommer The page cannot be found..? Ska jag skicka om eller har ni fått bidraget ändå? :)
Tid: 17:05:38
Datum: 2010-11-23
Jossan - kristens.se
Bella: Vi har fått det, du behöver inte skicka igen. :)
Tid: 17:39:34
Datum: 2010-11-23
linda
hej, det kom också upp för mig att sidan kan inte visas efter man har skrivit orden, har ni fått mitt bidrag :]



kram linda
Tid: 17:43:31
Datum: 2010-11-23
Jossan - kristens.se
Linda: Vi har fått det.
Tid: 16:24:01
Datum: 2010-11-28
Julia
Vem är det som har vunnit???
Tid: 16:26:26
Datum: 2010-11-28
Jossan - kristens.se
Julia: Tävlingen pågår fortfarande. Om du läser inlägget så står det "Tävlingen kommer att avslutas söndagen den 5 december klockan 15:00."
Tid: 20:08:30
Datum: 2010-12-01
josephine
har sickat det nu hoppas ni fick det!
Tid: 19:48:53
Datum: 2010-12-05
Anonym
vem vann??
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar