Videoblogg från oss på KristenS

Precis som vi lovat kommer här varsin videoblogg från oss som skriver här på kristens.se där vi berättar kort om oss själva och svarar på några av era frågor.

Här är Jossans video. Förlåt för den kassa kvalitéten, men det är filmat med min webkamera. Höj ljudet på datorn för det är rätt lågt. Hoppas att ni hör vad jag säger i alla fall! Här får ni er ett gott skratt, eller något. Om det blir fler gånger vi gör något liknande lovar jag att filma med min mobilkamera så att ljudet blir synkat med bilden. Ursäktar verkligen för denna kvalitét. Var mycket jag undvek att säga också bara för att det blev så konstigt med ljudet, vilket är lite synd.



Här är Hannas video. Ja, här har ni mig, haha! Ni ska bara veta vad pinsamt det är att gör det här, men ni har något roligt att titta på ialla fall! Inte världens bästa kavlite. Har filmat in på min webkamera som Jossan.



Vad tycker ni om att vi videobloggar? Något vi ska fortsätta med och göra lite då och då?

Skrivet av: Jossan och Hanna
Tid: 19:53:38
Datum: 2010-11-23
Emmy
Jättekul att se! Tycker verkligen att ni borde fortsätta med videobloggar. Ställde bra svar på frågorna och nu vet man lite mer om er, roligt.



Hanna: hörde direkt att du var från Dalarna! :)
Tid: 19:56:45
Datum: 2010-11-23
Carro
Vad söta ni är tjejer:)

Fortsätt videoblogga!
Tid: 20:11:03
Datum: 2010-11-23
Julia
När jag gick in på bloggen var det lösenordskydd (?)

Jättebra videobloggar !
Tid: 20:48:26
Datum: 2010-11-23
Madelene
Bloggen var lösenordsskyddad för mig med tidigare ikväll! :o Men nu är det borta, som tur är! :)
Tid: 21:34:36
Datum: 2010-11-23
Anonym
Oj, vad världen är liten! :P
Tid: 21:40:07
Datum: 2010-11-23
Jossan - kristens.se
Anonym: Vad menar du nu? :o
Tid: 22:41:48
Datum: 2010-11-23
Anonym
VAd gulliga ni verkar vara :)
Tid: 12:06:26
Datum: 2010-11-24
Cissi
Vad duktiga ni är! Tycker ni kan lägga in nåt mer videoinlägg då och då. Varför inte en mer personlig recenssion av nån av filmerna? :) Lycka till och ni är jättesöta!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar