Favorit i repris - video

Kristen hos Nylon TV 2009.



Skrivet av: Hanna
Tid: 18:18:50
Datum: 2010-10-30
Fanny Kroon
Hej! Nu har detta inte någonting att göra om inlägget men jag vill bara ge ett exempel till månadens film som Kristen är med i. Jag och Pappa såg den och jag tyckte det var jättebra! Filmen heter 'The Runaways' och det skulle varit jätteroligt om ni hade den filmen på månadens film! TACK! Ha det gött! Kram! MVH Fanny <3 (www.Justindrewbiebersfanklubb.blogg.se)
Tid: 20:02:30
Datum: 2010-10-30
Aphrodite
Älskar den här videon! :)
Tid: 20:10:04
Datum: 2010-10-30
Filippa
Ska vi länka varandra ? :)
Tid: 22:13:25
Datum: 2010-10-30
Bäret
men asså, jag har bara en fråga.. (detta har inget mer inlägget att göra) Men vi sidan om så står de ju en massa om realeses på filmer och så. Och då har ni skrivit att eclipse kommer ut 3 dec, men i en videobutik som jag var inne i där stod det på en affisch att den kommer ut på dvd 3 nov. Vilket av detta stämmer? shitsnällt om ni kunde svara!! :P bloggen är bäst!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar