Kristen på Oprah imorgon - svensk TV

Imorgon på TV3 kommer avsnittet då Kristen, Taylor, Rob och Dakota var på Oprah Winfrey Show att visas klockan 13:05 till 14:00. Se det här eftersom det sedan länge har funnits på internet. Men det är ju trots allt något speciellt med att se det på TV (och textat är ju alltid bra).


Tack Evelina för tipset!

Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 18:55:51
Datum: 2010-10-10
Therese
meen neeej. då är jag i skolan..
Tid: 19:03:18
Datum: 2010-10-10
Asta
Jag med! Jag är också i skolan då :( Vet du när Oprah brukar komma i repris på TV3?
Tid: 20:00:38
Datum: 2010-10-10
Jossan - kristens.blogg.se
Asta: Tror inte att det kommer i repris :/
Tid: 16:13:07
Datum: 2010-10-11
anonym
Går det inte att se den en annan tid??

Jag är i skolan då,kommer att missa den och det vill jag inte!!!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar