Kristen S Veckopost [v. 43]


Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter! Vad ska ni hitta på under höstlovet (om ni har lov det vill säga)?

Uppdateringen kan ibland bli lite sämre nu på lovet från vår sida eftersom vi passar på att göra annat nu när vi har chansen. Hoppas det är okej med er! :)

Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet av: Jossan
Tid: 11:26:49
Datum: 2010-10-31
micaela
Hello! Jag vill först bara säga att jag verkligen gillar eran hemsida, man får riktiskt med bra info! Men jag har en liten fråga; vad har Kristen för mobil? Ni kan väl bara kommentera på min blogg och säga, eller typ berätta det (om ni vet) på hemsidan! :)



Kram!
Tid: 11:42:10
Datum: 2010-10-31
jenny
hej! skulle nu inte kunna skriva mer om Kristen och Robert?? kanske finns det inget nytt, men om skulle ni inte kunna lägga ut det då?
Tid: 11:43:24
Datum: 2010-10-31
jenny
kolla gärna in min blogg och säg vad ni tycker?! handlar om mode, min vardag + lite mer...

kram
Tid: 11:56:54
Datum: 2010-10-31
Jossan - kristens.se
Micaela: Jag vet faktiskt inte vad för mobil Kristen har!



Jenny: När det finns något nytt så skriver vi om det, såklart. Just nu är det ganska dött däremot. :/
Tid: 12:32:38
Datum: 2010-10-31
Rosa
Hej! Vill bara tipsa er om min twilightblogg där jag uppdaterar varje dag,jag skriver om allt...och om du är en citatälskare är det din plats :D Jag ska snart ha en tävling också(det kanske blir,twilight smycken! Såna som Cullens har eller annat tävling :) ) Så kolla in den och lämna gärna en kommentar!
Tid: 13:43:12
Datum: 2010-10-31
Sally
Hej! Jag undrar bara om ni skulle kunna lägga ut en bild på Kristen när hon har på sig en svart klänning med lite blått i på sidorna av klänningen och uppe vid axlarna. Jag vet inte när hon hade den på sig men jag tycker den är så snygg :D

Vet ni vilken klänning ja menar? :S
Tid: 14:01:18
Datum: 2010-10-31
Jossan - kristens.se
Sally: Jag vet vilken du menar, hon hade den på presskonferensen i Berlin i Tyskland i somras. Vi kanske kan ta en av de bilderna som dagens snart! :)
Tid: 14:34:10
Datum: 2010-10-31
Emma
Tror ni på ryktet att rob ska hålla en halloweenfest för sin flickvän och för de andra breaking dawn medlemmarna? Och jag har hört att de ska till Brasilien och filma honeymoon scenerna nu i november, de ska till Rio tror jag. Men min fråga är nu vet någon vilket datum är de.?
Tid: 18:31:02
Datum: 2010-10-31
Lisa
Jag undrar samma sak som Emma, någon som vet när dom ska till brasilien???
Tid: 19:38:15
Datum: 2010-10-31
Evelina
Sally: Jag älskar den klänningen! Så himla snygg! :)



Btw, Jag såg The Runaways igår :) riktigt bra var den, så för er som inte sett den än rekommenderar jag den verkligen! :D
Tid: 19:41:22
Datum: 2010-10-31
Evelina
Höhö, glömde fråga...



Vi ska läsa en bok i skolan och den ska vara mer åt det "vuxna hållet", någon som har något tips? :) (Går första året på gymnasiet)



Tid: 22:37:53
Datum: 2010-10-31
Sally
Jossan - kristens.se - Ja det skulle vara jättesnällt om ni gjorde :D, för den klänningen är så fin på Kristen!
Tid: 22:35:14
Datum: 2010-11-01
agnes
Evelina: kanske East of eden av John steinbeck? en av kristens favoritböcker. eller on the road, den gillar hon också.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar