Kristen S Veckopost [v. 41]


Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter! Förlåt för att vi glömde bort att lägga upp en veckopost förra veckan. Men nu kommer det en i alla fall.

Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker. Fortsätter spamningen eller missbrukas det kommer vi att stänga av möjligheten att kommentera för dig.

Skrivet av: Hanna och Jossan

Tid: 17:07:06
Datum: 2010-10-17
Julia
Alla som gillar fanfiction (om tts b.l.a) kolla in min blogg då!

=)
Tid: 17:27:13
Datum: 2010-10-17
Amanda
Tror ni att rob och kristen någonsin kommer erkänna att det är ett par?

Känns som de är mer öppna om det nu..
Tid: 17:28:14
Datum: 2010-10-17
Felicia
Tror ni att rob kommer vara med på kristens welcome to the rileys premiär?
Tid: 17:48:26
Datum: 2010-10-17
Johanna
hej! Jusst nu har ju kristen ju kort hår inte alls samma längd som bella vet nån vad de kommer göra? typ hårförlängning lr nått liknande ?? :) :)
Tid: 17:57:17
Datum: 2010-10-17
Anonym
respons till johanna: ja de kommer de nog göra. Antagligen. Hon hade ju de i de andra filmerna.
Tid: 18:18:47
Datum: 2010-10-17
Johanna
hon hade sitt riktiga hår i twilight och new moon men nt eclipse då hade hon peruk.. lr är jag ute o cyklar ? :P
Tid: 18:35:48
Datum: 2010-10-17
Linda
Inte min blogg men jag tycker atttwilightmovie.blogg.se är en väldigt bra twilight-blogg som förtjänar lite mer uppmärksamhet :) :)
Tid: 18:54:19
Datum: 2010-10-17
Hanna- kristens.se
Johanna: Ja hon hade sitt riktiga hår i Twilight och New Moon. I Eclipse hade hon peruk :)

Jag har läst någonstans att hon kommer ha sitt riktiga hår i Breking Dawn och dom kommer sätta i någon slags hårförlänning :) Inte helt säker men jag tror det :D
Tid: 18:58:14
Datum: 2010-10-17
Hanna- kristens.se
Amanda: Jag tror inte att Kristen kommer att erkänna det för hon har alltid sagt att hon inte kommer blanda in sitt kärleksliv i media och jag tror att hon kommer hålla det. Men Robert kan nog kanske nämna det tror jag :)
Tid: 18:59:08
Datum: 2010-10-17
Hanna- kristens.se
Felicia: Ja det tror jag men är inte helt säker; )
Tid: 19:05:43
Datum: 2010-10-17
Lina
Skulle ni inte kunna ha nån slaks dagens citat nån gång , jag ÄLSKAR twilight/kristen citat och jag tror många andra sku tycka de är kuul :)

Kolla gärna in min blogg har en poster tävling där du kan vinnna en Taylor Lautner poster! Kram =)
Tid: 19:07:30
Datum: 2010-10-17
Jossan - kristens.se
Lina: Kul att du tar upp det! Vi har haft lite kontakt med en tjej som antagligen kommer att göra något sånt här på Kristen S i framtiden. Bara att vänta och se :)
Tid: 19:25:25
Datum: 2010-10-17
Lina
Här finns bilder på Rob,Taylor och Kristen från inspelningarna av Breaking Dawn >http://robstenation.blogspot.com/2010/10/new-pics-of-rob-and-kristen-on-set.html
Tid: 19:41:05
Datum: 2010-10-17
Anonym
till johanna, kristen hade peruk i eclipse. Men jag tror hon hade extensions i håret i de andra filmerna. Hennes hår var mkt tjockare och längre än hennes egna. Hon har du så fint tunt hår. Om man tittar på bilder så kan man se skillnaderna. Tror kristen har sagt det i en intervju.
Tid: 22:03:29
Datum: 2010-10-22
Madelene
Halloj! Jo, jag undrar hur man gör för att tidsinställa ett inlägg? Jag vet att det inte direkt är eran uppgift att informera om detta, då ni driver en blogg om Kristen Stewart (som förresten är jättebra!), men jag tänkte om ni kanske kunde länka till någon sida där det står, eller berätta hur/var ni lärde er? :)



Som sagt: Ni gör ett riktigt bra jobb här på bloggen! Besöker den troget varje dag! :) Kram, Madelene.
Tid: 22:14:33
Datum: 2010-10-22
Madelene
Halloj igen! Haha,vilken smart tjej jag är! Självklart var jag osmart och inte logga in på Blogg Esse innan jag skrev kommentaren om tidsinställda inlägg ... Trodde att det var mix-ix med koder och sådant som gällde! ;) Loggade dock nyss in på Blogg Esse och hittade "knappen" för att kunna tidsinställa sina inlägg! Haha! Tack endå, antar jag! (a)



Ha en bra kväll! :)

Kram, Madelene.
Tid: 22:15:44
Datum: 2010-10-22
Jossan - kristens.se
Madelene: De här inläggen är till just för off topic grejer så du frågade på precis rätt ställe. ;)

De fixade idag på blogg.se så att man kan tidsinställa inlägg, och det är väldigt enkelt. Du skriver ditt inlägg, sen bredvid rubriken är det nu en svart och vit grej som ska föreställa en kalender (ser typ ut som ett tangentbord...). Klicka på den, välj datum och skriv sen in tid. Sen är det bara att "Spara & Publicera" inlägget så kommer det att dyka upp på bloggen den valda tiden.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar