Mindre plottrig meny + ny header

Förra veckan fick vi en bakgrundbild på bloggen, och nu har jag fixat lite till!

För att få menyn mindre plottrig har jag lagt upp så att man kan klicka sig in på Filmsidan, vår Facebook-sida, vår Twitter och Bloglovin' direkt under menyn. Vad tycker ni om detta? Respons uppskattas!

Jag har även gjort en till header som precis som de andra kommer att visas då och då. (Våra 6 olika headers visas slumpmässigt varje gång sidan uppdateras.)

Små ändringar som dessa sker då och då på Kristen S för vi försöker att förbättra sidan hela tiden! Har ni tips på vad vi kan göra är det bara att kommentera, vi läser alla era kommentarer.


Orginalbild: Bildkälla
Bilden är redigerad av Jossan. Vid kopiering/användning länka till Kristen S.

Skrivet av: Jossan
Tid: 20:20:53
Datum: 2010-10-08
Julia
Jättebra vart det! :)
Tid: 20:34:17
Datum: 2010-10-08
Julia
Jättesnyggt! Så coolt med att det växlar med headern! =)
Tid: 21:11:21
Datum: 2010-10-08
Asta
Va coolt att ni har växlande headers! Gud vad jag känner mig trög,jag visste alltid att något ändrades varje gång jag var inne på eran blogg men inte riktigt vad... :P Det är jätte häftigt med växlande headers och jag undrade om ni kanske skulle kunna berätta för mig hur ni gjorde det? Skulle hemskt gärna vilja ha det på min nya blogg! :)
Tid: 21:15:20
Datum: 2010-10-08
Lina
Tjena, kul med nytt men i inläggs rubrik är texten just nu mycket svag så den syns inte så bra ! =)
Tid: 21:27:58
Datum: 2010-10-08
Jossan - kristens.blogg.se
Lina: Hmm... bakom inläggsrubriken ska det vara svart så att den syns bra. Ibland dyker det inte upp bara för att blogg.se inte alltid vill samarbeta
Tid: 22:20:50
Datum: 2010-10-08
Adina
Det blev jättebra!:D
Tid: 22:22:01
Datum: 2010-10-08
Adina
Jag, precis som Asta skulle också gärna vilja veta hur man får växlande headers sådär:) Om ni vill berätta...:)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar