Omröstningen tillfälligt borttagen

På grund av att jag upptäckt att hemsidan ser konstig ut i Firefox pga omröstningen (koderna i den) så blev jag tvungen att ta bort den tills vidare. Jag ska försöka att fixa det men så länge får vi vara utan.

Dessutom har jag fått kommentarssystemet att se ut som det ska i Firefox. Ja, det märks väl antagligen att jag använder mig av Explorer och att sidan är gjort för det? Men nu ska det se ungefär likadant ut i båda webbläsarna. Upptäcker ni något problem så är det bara att säga till så försöker vi att fixa till det!

Skrivet av: Jossan
Tid: 21:58:32
Datum: 2010-10-13
Malin
Jag älskar den här sidan. Jag brukar aldrig kommentera hos bloggar/sidor, men nu känner jag att jag måste det. Seriöst, ni är så hemskt bra. Jag önskar verkligen att det var mer folk som visste om den här sidan, för ni förtjänar verkligen att vara den officiella sidan här i Sverige för Kristen. Ni gör ett sjukt fint jobb med designen och bilderna, och jag älskar sättet ni strukturerar upp era inlägg på. Skitsnyggt jobbat, alltså. Jag är en trogen läsare och jag hoppas för er skull att det kommer ääännu fler trogna läsare hit. För att kommentera det här inlägges innehåll: Jag använder mig av Google Chrome och sidan ser helt okej ut i det!
Tid: 09:55:32
Datum: 2010-10-14
Jossan - kristens.se
Malin: Tack så jättemycket! Det värmer sjukt mycket och blir så glad! Tack tack tack!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar