Adam Brody säger att han lät som en idiot



Adam Brody (Kristens co-star i In the Land of Women) sa i en intervju tidigare (se den här) att han tyckte att skådespelare som inte klarade av kändisskapet och bara ville vara kända som just skådespelare skulle sluta med sitt jobb. I en intervju nyligen blev han frågad om det igen och han säger att han själv tyckte att han lät som en idiot.

"I, no, I just, I, this is horrible," he started, seemingly uncomfortable addressing the hot-button issue. "It wasn't taken out of context. I saw [the episode] and thought I sounded like an idiot. I did," Brody admitted. "Regardless of how anyone else took anything, I would think that sounds very ungentlemanly and I sounded like a jackass."

Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 13:08:41
Datum: 2010-09-09
Malin
Hm, ja, jag håller med honom om att han lät lite som en idiot där faktiskt.



Det finns ju många skådespelare som inte gillar själva kändisskapet men som ändå jobbar som skådespelare och gillar själva jobbet, det är ju inte bara Kristen.

T.ex. Olsen-tvillingarna gillar ju inte heller kändisskapet, inte Megan Fox heller har jag för mig, och det är ju många som hatar paparazzis och baksidan av kändislivet så att säga.



Jag vill personligen också bli en skådespelare men jag vill ju inte bli det för kändisskapet osv utan för jobbet, så jag håller med Kristen om det.
Tid: 21:40:26
Datum: 2010-09-09
agnes
ja och dessutom så klagar hon ju inte. hon tycker bara att det är irriterande och synd att hon inte kan göra minsta lilla grej utan att ett gäng paparazzis är där och dokumenterar allt. Asså om man gillar själva skådespeleriet mer än va man hatar kändisskapet så tycker jag att det är självklart att man ska fortsätta spela in filmer! GO KRISTEN!! hon är så stark, jobba på:-)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar