Brunett eller rödhårig?

Vad gillar du bäst? Kristen som brunett eller rödhårig? Rösta i Peoples poll här eller klicka på bilden. Skriv gärna bland kommentarerna vad ni röstade på också. :)


Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 19:00:28
Datum: 2010-09-29
Emma
Rödhårig :)
Tid: 19:02:15
Datum: 2010-09-29
ina-bina
Jag tycker att hon är väldigt fin i alla färger jag sett henne i, men det kolsvarta var nog lite för hårt på henne :)
Tid: 19:06:56
Datum: 2010-09-29
lilo
Rödhårig :P
Tid: 19:11:58
Datum: 2010-09-29
Madelene
Jag tycker definitivt att Kristen är snyggare i brunt hår, men håller med "ina-bina": Jag tycker hon är fin i alla hårfärger vi sett henne i, men det när det är svart ser det som sagt lite för "hårt" ut. För mörkt helt enkelt! ;) Brunt hår passar henne perfekt! :)
Tid: 19:13:52
Datum: 2010-09-29
Johanna
Absolut brunt:D:D , inte den hon hade under tiden hon gjorde runaways.
Tid: 19:26:16
Datum: 2010-09-29
Anonym
Hejhej, jag hoppas att ingen inte tar illa upp av denna fråga på något sätt. Är bara nyfiken på vad andra tycker!

Såå.. Jag undrar vad ni tror om Kristens läggning? Personligen tycker jag att Kristen har mycket mycket bättre chemistry med sina kvinnliga motspelerskor och kvinnliga vänner än de manliga. Detta kan ju bero på något annat, men ändå. Jag tycker också att det är många saker som Kristen har sagt och gjort som tyder på att hon är gay/bisexuell. Vad tror ni?
Tid: 19:35:24
Datum: 2010-09-29
hannah
jaa.. hm. Jag vet inte. Men nu när du säger det så. Kemin mellan Dakota och Kristen i The runaways var ju outstanding, men det är ju också hennes och roberts. Men nog skulle hon, som alla andra också kunna vara gay/bi. Jag antar att tiden lär utvisa.
Tid: 20:16:33
Datum: 2010-09-29
amanda
Min favorit är nog brun, men inte för mörkt. Sen passar hon jättebra i rött med:)

vad tycker ni?:)
Tid: 20:17:02
Datum: 2010-09-29
lina d
tycker att hon passar i det röda väldigt bra, gillar inte hennes utseende i the runaways.

Tycker defenitivt inte att hon har en bättre kemi med de kvinnliga motspelarna, tvärtom, tycker absolut att hon är mycket mer levande och avslappnad med de manliga, den kemi som hon och rob har i alla twiligth filmerna tycker jag är helt otrolig, tycker det är löjligt att att säga att bara för att hon spelade den rollen i the runaways och att hon inte bryr sig för mycket om sitt utseende att hon är gay/bisexuel bara för det!!
Tid: 20:46:10
Datum: 2010-09-29
Carro
Hon är fin i allt den där bruden, men personligen gillar jag mest hennes mellanbruna hår hon hade förut, typ 2008 tror jag det var.Ärligt talat tycker jag hon passade bra i runaways-frisyren med.vet inte vad jag tycker om hennes nya hårfärg,men hon är definitivt världens vackraste människa fortfarande enligt mig :)
Tid: 20:53:19
Datum: 2010-09-29
amanda
jag tycker den bruna färgen hon har när hon spelar Bella är fin =D
Tid: 22:56:31
Datum: 2010-09-29
Lisa
Brun är verkligen Kristen. och jag hoppas att hon färgar tillbaka till brun igen när hon är klar med inspelningen av On the Rode. Det svarta håret på henne var -enligt mig, riktigt coolt på henne :)
Tid: 12:01:36
Datum: 2010-09-30
Anonym
lina d: Jag skrev aldrig att jag tror att hon är gay/bi pga hennes utseende eller rollen i The Runaways. Personligen tycker jag att det är väldigt många saker som Kristen har sagt och gjort som visar det, precis som jag skrev. Till exempel att hon inte ville kyssa Rob på MMA, två år i rad, men mer än gärna berättade efteråt att hon hellre hade velat kyssa Dakota. Jag tycker att relationen Kris har med Rob och andra killar/män är mer kompisaktig, och att hon passar mycket bättre ihop med tjejer. Men men. Vilken läggning hon än har, GayStew eller StraightStew, så är hon bäst! :D
Tid: 16:08:08
Datum: 2010-09-30
lina d
anonym- okej då tycker vi olika helt enkelt. Jag tror att hon inte vill kyssa rob på MMA beror på mkt på allas specualtioner kring dom två och att hon och rob inte vill skylta med saker och ting, att hon säger att hon hellre vill kyssa dakota tror jag även där beror på att hon inte vill avslöja nåt och det enkla valet blir då Dakota.
Tid: 16:34:45
Datum: 2010-09-30
Jossan- Foto&Vardag
Jag tkr rött :D
Tid: 12:59:19
Datum: 2010-10-01
Tid: 13:07:07
Datum: 2010-10-02
carolina
Håller med lisa! Brunett är sååå kristen <3
Tid: 13:10:33
Datum: 2010-10-02
carolina
Tror & hoppas att hon är straight... Hon och rob är så himla perfekta tillsammans...
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar