Kristen S Veckopost [v. 36]



Här kan ni kommentera vad som helst. Vi som driver sidan ska försöka att vara aktiva bland kommentarerna vi med. Det är helt off topic och behöver inte ha någonting med Kristen att göra. Frågor besvaras i kommentarsfältet eller alternativt i Dagens Fråga. Förra veckans post hittar ni här.

Hur har din vecka varit? Vad har du gjort? Sett någon jättebra film du vill tipsa om? Vill du tipsa om bra låtar eller band/artister? Känn dig även fri att göra reklam för din blogg eller twitter här! Har du någon fråga som du vill att vi tar upp i Dagens Fråga? Behöver du hjälp med någonting? Klaga på skolan eller jobbet. Intresserad av länkutbyte? Känner du dig i behov av att dela mig dig av någonting roligt/ledsamt? Har du förslag på en Dagens Kristen-bild? Helt enkelt, skriv vad du vill!

Jag passar på att be om ursäkt för den ganska dåliga uppdateringen i helgen, men jag förvarnade ju innan i alla fall. Nu ska jag ta igen allt missat så snart dyker det upp nya inlägg på sidan!


Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg)  bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker. Fortsätter spamningen eller missbrukas det kommer vi att stänga av möjligheten att kommentera för dig.

Skrivet av: Jossan
Tid: 17:45:43
Datum: 2010-09-12
Emma
Hur länge ska kristen filma i New Orleans.

Och robs vän Tom, som också spelar i filmen on the road, ska han också filma i new orleans?
Tid: 17:54:33
Datum: 2010-09-12
Jossan - kristens.blogg.se
Emma: Jag är inte riktigt säker, ska försöka att leta upp infon om det går!
Tid: 17:57:39
Datum: 2010-09-12
Lina
tjena här är en kul sång som de sjunger om Kristen , http://www.youtube.com/watch?v=MrjEdlRvKbM =) hår på den jag tycker den är skit rolig eller så har jag dålig humor!

.
Tid: 17:59:45
Datum: 2010-09-12
Tid: 18:05:59
Datum: 2010-09-12
Jossan - kristens.blogg.se
Lina: Haha, klockren xD
Tid: 18:44:42
Datum: 2010-09-12
Jossan - kristens.blogg.se
Emma: Enligt källor jag fått så börjar inspelningen i Mexiko den 18 september. Men det är inte säkert att Kristen ska med dit eller att det ens blir något eftersom rykten har cirkulerat om att Argentina ersatte Mexiko. Sen vet jag inte heller exakt när Kristen kommer att åka från New Orleans, men det borde bli i mitten av september någon gång. Jag har inte riktigt koll på Tom tyvärr. ;)
Tid: 20:00:58
Datum: 2010-09-12
Anonym
tack =) jossan. Nu vet jag mer.
Tid: 15:39:15
Datum: 2010-09-13
Adina
Hej, det var väl idag Bella Swan fyller år?:D

Svara gärna på min blogg!

Kram
Tid: 21:41:17
Datum: 2010-09-16
eliza
Hej undrar en sak. Bilderna kristen i montreal är det photoshopade?

En bild när de är väligt nära varandra är den fake.

Ser ut som en annan bild, de har bara lagt fört robert huvud närmare.

Vad tycker du?
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar