Kristen S Veckopost [v. 37]


Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker. Fortsätter spamningen eller missbrukas det kommer vi att stänga av möjligheten att kommentera för dig.

Skrivet av: Jossan
Tid: 15:41:24
Datum: 2010-09-19
amanda
Ok jag gör lite reklam för min twitter XD

Följ mig: http://twitter.com/KStewhearts



Tror ni på Robsten? Skulle vara intressant och höra vad ni tycker :)
Tid: 15:49:54
Datum: 2010-09-19
Jossan - kristens.blogg.se
Amanda: Jag tror absolut på Robsten! :) Tycker att det är så tydligt och om jag ska vara ärligt tycker jag att man blundar för sanningen när man vill ha mer bevis än vad som redan finns. Fast jag trodde i och för sig på Robsten redan innan kyss-bilderna. Det är uppenbart enligt mig... De säger inte nej och varje gång Kristen säger något i stil med "Jag skulle aldrig prata offentligt om ett förhållande" så förstår man hur det ligger till. Vad tror du själv?
Tid: 16:01:05
Datum: 2010-09-19
Em
Har tittat på fotona från montreal, när robert var och hälsa på kristen on the road set.

Vissa bilder ser ut att vara fejka. Vad tror du?

Den bilden dom när väldigt nära varandra, där robert huvud är väldigt nära kristen.

Är den verkligen inte fejk. Ser ut som de flyttat robert huvud närmare.Så vad tycker du?
Tid: 16:01:46
Datum: 2010-09-19
Patrik
Tror du att Robert vara och hälsa på kristen i New Orleans?
Tid: 16:24:31
Datum: 2010-09-19
Jossan - kristens.blogg.se
Em: Jag tycker inte att fotona ser fejk ut så därför tror jag inte att de är det heller. ;)



Patrik: Hmm... Jag vill tro det, och jag hoppas det. Men jag är inte riktigt säker. Kanske?
Tid: 17:21:17
Datum: 2010-09-19
amanda
Jossan: Jag tror absolut på robsten! Och jag har gjort det ganska länge också.

Jag tycker det är ett jätte sött par och jag förstår Kristen att hon inte vill tala om det, det är ju liksom hennes privatliv. Jag tror aldrig de kommer komma ut och säga något men de har någ tröttnat på att "dölja" det. Sen har det varit ganska tydligt ett tag att de är ihop.

Håller med, nonstens blundar för sanningen. Jag tror det är för att de vill vara med Rob de inte vill att de ska vara sant så de lurar sig själva. Det är också varför de är så elaka mot Kristen.
Tid: 17:21:36
Datum: 2010-09-19
Linda
Om det är någon som har lite tid över till att kika in på min blogg, www.lindaaaaas.blogspot.com så får ni gärna göra det!

Tid: 17:25:23
Datum: 2010-09-19
Jossan - kristens.blogg.se
Amanda: Ja, precis. Typ som att man vägrar inse att det faktiskt är sant! ;)
Tid: 17:42:35
Datum: 2010-09-19
Eva
Skulle inte tom filma i new mexico? Nu är han ju i London
Tid: 17:54:21
Datum: 2010-09-19
amanda
Jag tror också på Robsten om någon bryr sig. Haha.

Men jag tror även att om de är tillsammas så vill de inte gå ut med det för att de kanske känner att alla hade varit "på de" mycket mer än vad de är nu och de vill kanske inte att alla ska tänka på de som ett par i verkligheten med nu när Breaking Dawn ska spelas in. Kanske efter:)
Tid: 18:08:40
Datum: 2010-09-19
Rosa
Kolla gärna in min TWILIGHT BLOGG! inte de vanliga twibloggarna kan jag lova! särkillt för dig som älskar citat och musik!
Tid: 18:13:50
Datum: 2010-09-19
s
jag skulle bara vilja veta hur många läsare du har per dag ungefär och hur många ni haft som mest :)

Tid: 18:23:04
Datum: 2010-09-19
Jossan - kristens.blogg.se
S: Jag har faktiskt skrivit ungefär hur många besökare vi haft som mest på våran twitter. ;) Man tjänar på att följa oss, hehe http://twitter.com/SwedenKristenS
Tid: 19:00:02
Datum: 2010-09-19
Jossan - kristens.blogg.se
Jobbigt det blev med två Amanda nu, haha. xD



Amanda J: Självklart bryr jag mig. :) Läser alla kommentarer vi får på sidan faktiskt! Hur som helst, jag tror också att det är som du säger. Att alla väntar på att de ska släppa bomben. Men är inte så säker på att det kommer att hända.
Tid: 19:45:14
Datum: 2010-09-19
Anonym
Undrar var Kristen är nu? Undra om hon är i New Mexico Eller påväg till London? Man får ju hoppas på de sista.
Tid: 20:00:58
Datum: 2010-09-19
Jossan - kristens.blogg.se
Anonym: Ja verkligen! :D
Tid: 17:54:19
Datum: 2010-09-20
Lovisa
Jag tänkte bara kolla om ni har lust att lägga upp några bra klipp från L.A Twilight convention? Det lilla jag har sett är ju klockrent!
Tid: 16:33:07
Datum: 2010-09-21
Lucky Britney
Hej!

Jag skulle vilja göra reklam för min blogg om Britney Spears!

Där får ni reda på allt om ni gillar Britney :D
Tid: 17:18:13
Datum: 2010-09-21
viktoria
Har inget med detta att göra men.. jag skrev för nån vecka sen om filminspelningen av den amerikanska verisionen av "Män som hatar kvinnor". Jag sa även att en bekant till oss jobbar med den filmen. Och jag ska kanske få prya på hans jobb, alltså med filminspelningen! Det är inget klart än, men det skulle ju vara så sjukt fränt! och ändå kan jag inte låta bli att tänka " tänk om det var Kristen som var med i filmen.. " Haha, håll tummarna för mej!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar