Kristen S Veckopost [v. 38]



Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker. Fortsätter spamningen eller missbrukas det kommer vi att stänga av möjligheten att kommentera för dig.

Skrivet av: Hanna
Tid: 11:27:58
Datum: 2010-09-26
Anonym
Vad spelar kristen and garett Hedlund för roll i "On the road", är de ett par i filmen. Och Vad spelar Sam bradly för roll? Har kristen ihop de med honom med ?
Tid: 11:28:49
Datum: 2010-09-26
Bodil
Var e kristen nu? Är hon hemma i La eller spelar hon in i New Mexico?
Tid: 11:30:18
Datum: 2010-09-26
Elina
När blev robsten tillsammans? var de i somras?
Tid: 11:35:17
Datum: 2010-09-26
Kstew Crew
Besök gärna min fan blogg! :D

www.kristenjaymesstewart.blogg.se !
Tid: 12:09:43
Datum: 2010-09-26
ina
När gjorde kristen slut med michael
Tid: 12:22:17
Datum: 2010-09-26
Jossan - kristens.blogg.se
Anonym: Kristen spelar Marylou Moriarty, och Garrett Hedlund spelar Dean Moriarty. Så kort och gott är det gifta. Men Marylou (kristen) är otrogen flera gånger om och Dean (Garrett) gifter sedan om sig.

Jag har inte läst något om någon Sam Bradly... Menar du Sam Riley?



Bodil: Det går rykten om att hon är lite överallt. London, Mexiko, Los Angeles... Inget vet riktigt säkert och då får hon lite privatliv och det är ju bra!



Elina: Eftersom de inte har bekräftat att de är tillsammans så är det väldigt svårt att säga när de blev det.



Ina: Även det är oklart. Helt plötsligt slutade de bara att ses med varandra.
Tid: 12:49:52
Datum: 2010-09-26
Madelene
Hej hallå! :) Jag publicerade min efterlängtade och nya bloggdesign igår. Titta gärna in och berätta vad ni tycker! :) Ha en bra dag allihopa! Kram!
Tid: 12:49:54
Datum: 2010-09-26
Karin Wikingsson - Music is what feeling
Tack för en jättebra blogg! Älskar Kristen Stewart och jag längtar efter att få se OTR så in i! :D



Kan ju passa på att göra reklam för min twitter då, eftersom att jag typ har 3 followers, haha.

kayfication heter jag där i alla fall. Samma på youtube. :)
Tid: 12:51:20
Datum: 2010-09-26
Karin Wikingsson (igen)
Karin Wikingsson - Music is what feelings sound like*
Tid: 18:13:58
Datum: 2010-09-26
laina
Gillar så mycket denna blogg !! :D

Jag har en liten fråga, vet nån när Kristen färgade håret svart till the runaways så när färgade hon det?



Och lite reklam om min blogg http://twilightktr.blogg.se

och sätter du /Robsten efter kommer du till sidan om Robert och Kristen ! ;D
Tid: 20:32:10
Datum: 2010-09-26
S
Vad väger Kristen? Hon är ju så himla smal!
Tid: 18:41:58
Datum: 2010-09-28
Fotbollstokig
Behöver tips på sporter att hålla på med under vintern. På sommarn gäller fotboll!!! Vad tränar KStew?? Har ni nå tips??
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar