Visste du att...

... Kristen heter Jaymes i mellannamn? Hela hennes namn är alltså Kristen Jaymes Stewart.


Orginalbild: Bildkälla
Bilden är redigerad av Jossan. Kopierar eller använder du länka tillbaka till Kristen S.

Skrivet av: Jossan
Tid: 20:47:33
Datum: 2010-09-26
Julia
Hej jag tycker er blogg är SUPER! men jag har en fråga, varje gång jag går in har ni en "ny" bild på kristen som header, varför? :P
Tid: 21:02:26
Datum: 2010-09-26
Jossan - kristens.blogg.se
Julia: Vi har 5 olika headers som visas slumpvis varje gång sidan uppdateras ;)
Tid: 21:20:11
Datum: 2010-09-26
Mary
Japp, det visste jag :)
Tid: 17:44:43
Datum: 2010-09-28
Karin
Ja, tänk för att det visste ja! ;)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar