Dagens fråga: "Breaking Dawn" bilder

Vilka bilder [från Breaking Dawn] var det ni inte skulle lägga upp?
- Emilia

Vi bestämde att inte lägga upp de bilder som olagligt läckte ut för ett tag sen. Vi kommer att publicera paparazzibilder, stills och videor från inspelningen och filmen så som vi alltid gjort. Men just de bilderna och videor vi valt att inte lägga upp är material som Summit har spelat in, men så har någon utomstående eller opålitlig anställd fått tag på dessa och släppt dem på internet.

Vi menade alltså inte att vi inte kommer att publicera bilder från inspelningarna. Nu är i och för sig inspelningen över, men vi fick lite arga kommentarer över bilderna från inspelningen på Caribbean. Ville bara klargöra att alla paparazzibilder inte är av samma slag som de vi tog avstånd från.

Men, nu till en fråga till er läsare. Ska vi spoilervarna när vi lägger upp bilder och/eller videor från Breaking Dawn? Det verkar komma en hel del material för tillfället, så det kan vara bra för oss att veta!

UPPDATERING: Okej, spoilervarningar kommer det att bli från och med nu!

Skrivet av: Jossan
Tid: 00:24:06
Datum: 2011-04-29
Katte
Det kan alltid finnas någon enstaka som inte läst böckerna och inte vill veta så personligen tycker jag det är shystare med spoilervarningar :)
Tid: 01:27:20
Datum: 2011-04-29
Anna
För min del är det inga problem med spoilers från bdb.
Tid: 01:34:54
Datum: 2011-04-29
Malin - malyn.se
Jag tycker att alla fan-sidor bör lägga ut en spoiler varning när det gäller sånt här, då det finns de som följer hemsidor men ändå inte vill bli spoilade. Jag skriver t.ex. allid "Spoiler warning!" på det jag lägger upp i min Twilight-grupp på FB så att ingen som inte vill ska bli spoilad, så jag tycker faktiskt att ni borde börja med det!
Tid: 06:26:25
Datum: 2011-04-29
Ebba
Jag tycker det;) jag menar jag har läst böckerna men eftersom detta är de två sista filmerna så vill jag inte trötta ut de genom bilder och videos hela tiden.. :p fast även om ni har spoiler varning så kommer jag säkert kolla ändå. man blir ju nyfiken... xD

Nej, men jag tycker det är bra med spoilervarning!:) jag ville bara berömma om att ni är jätte duktiga på att lägga upp bilder och videos så fort!;) här är oftast första stället jjag ser de;)
Tid: 12:56:32
Datum: 2011-04-29
lisa
det kan ju vara bra om ni förvarnar typ i rubriken eller något ifall att det är någon som verkligen inte vill se. :)
Tid: 16:40:48
Datum: 2011-04-29
neda
jag vill se paparazzi bilder från breaking dawn ! :)

mera bilder tycker jag ! =)
Tid: 16:57:11
Datum: 2011-04-29
Jossan - kristens.se
Neda: Vi lägger upp alla bilder som kommer ut!
Tid: 18:58:52
Datum: 2011-04-29
Alice
Jag tycker att ni har gjort rätt! Det är bra att ni inte lägger upp de läckta bilderna men paparazzifotona tycker jag är okej :)



För mig gör det inget att ni spoilar iaf :P <3
Tid: 00:35:23
Datum: 2011-04-30
Anonym
Jag tycker att allt ska läggas upp. Det är upp till var och en om man väljer att besöka en sida där det omfattar en hel del om Twilight efter som att det är Kristens "huvudprojekt".

Jätte bra sida btw :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar