Dagens Kristen-bild 210411

Utanför Jimmy Kimmel Show den 14 juni 2010.


Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 23:23:57
Datum: 2011-04-21
Linnea
Gud, jag är helt tokigt kär i din design! ♥ Förresten, vill du göra ett länkbyte?
Tid: 23:40:26
Datum: 2011-04-21
Linnea
Svar: Det kan jag tänka mig ;) Jag håller på att utveckla min design nu och jag ska fixa en sida med bildlänkar till mina afilliates, så tills du kommer upp där får du en länk bara :)

Om du ska bildlänka mig, använd gärna den jag har som header då, ska jag skicka bilden till dig?
Tid: 23:47:21
Datum: 2011-04-21
Linnea
Svar: OK, Det blir lika bra det :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar