Lite information

Jag (Jossan) har varit på handbollscup i helgen så uppdateringarna från mig har blivit lite sisådär. Hanna har även hon varit lite upptagen, så det har fått bli som det blivit. Jag tänkte nu ta igen alla missade uppdateringar, så var berädda på en hel del inlägg.

Glöm heller inte bort chatten som äger rum 19:00 ikväll!

Och angående den här bilden, så är det en manipulation där Kristens ansikte är inklippt och lite omgjort (typ sminkat) och därför stämmer inte allt på den.

Uppdaterat:
Många ber oss just nu att lägga upp speciella fanvideor och liknande. Men dessa fanvideor och bilder som kommit upp på bloggen igår och idag är inskickade av våra läsare till födelsedagsprojektet som sträcker sig över hela den här helgen. Vi har i flera veckor tjatat på er läsare att skicka in material, och gjorde du inte det då så har du tyvärr missat din chans.

Självklart kommer vi i framtiden att lägga upp videor och sånt som ni tipsar om, för vi uppskattar det jättemycket! Men för tillfället prioriterar vi det som folk mailat in tidigare.

Skrivet av: Jossan
Tid: 14:51:20
Datum: 2011-04-10
Alice
Vad kul med många inlägg, även om jag tycker att ni har varit bra på att uppdatera! ;)

Vi får se om jag kan vara med på chatten i kväll för vi ska ha gäster :/ Men jag kanske kan vara med lite ;)



Och jag tänkte väl att det var något med den där bilden! Men den var fin ändå ;) <3
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar