Tid: 20:38:06
Datum: 2011-04-19
KStew fan!
hmm.... jag börjar undra om det verkligen var en kyss :/

Eller kan det ha varit en viskning från Kristen som kom precis när de båda vände huvudena mot varandra så att de kom väldigt nära, vilket gjorde att det såg ut som en kyss, även om de bara råkade snudda vid varandra ? :/

Men jag tror(och hoppas) på att det var en riktig kyss ändå! ;)

Vad tror alla andra? :) <3
Tid: 20:39:54
Datum: 2011-04-19
KStew fan!
Okej, det var nog en kyss!!! Jag såg precis på videon igen! ;) <3
Tid: 22:11:16
Datum: 2011-04-19
Jossan - kristens.se
KStew fan: Jag tror i alla fall att Rob försöker kyssa henne. Däremot är jag lite osäker på om han lyckades. Men jag ser det ändå så här: han försökte kyssa henne vilket betyder att han vet att det är okej att göra det. Skulle han veta att han i fick av Kristen skulle han inte göra det heller. Och om han inte fick, så skulle inte Kristen le/skratta när hon vänder sig bort, utan antagligen bli lite sur
Tid: 17:46:48
Datum: 2011-04-20
Emilia
pausa runt ( lite innan) 1.35 och trycker på pause och play hela tden ser men hur hon ler och hur det verkligen ser ut som han vill kyssa henne! xd ja tror däremot inte att hon vill :p
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar