Nya bilder från inspelningen av "Breaking Dawn"

Bilderna är från den 18 april. Det är lite rörigt just nu: är inspelningen över eller inte?

Men jag tror att det här så här: vid inspelningen av en film, finns det två "enheter". Den första enheten som leds av Bill Condon är färdig. Men den andra enheten som har en annan regissör håller fortfarande på att spela in en del material.




Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 19:19:02
Datum: 2011-04-19
Vanessa
Hmm, e inte riktigt säker på vad det ska va? :s
Tid: 19:27:42
Datum: 2011-04-19
Jossan - kristens.se
Vanessa: Haha, jag tror inte att det ska föreställa något! Jag tror att det är ett stöd bara för att hon inte ska ramla när hon springer/går på löplandet. Det är grönt för att de ska kunna redigera bort det sen. :)
Tid: 20:28:43
Datum: 2011-04-19
Alice
Hahah! XD

Tror också det ;) Men vem vet? Det kanske ska vara en varg som hon lutar sig mot! Haha, nee, jag skoja ;) <3
Tid: 20:32:57
Datum: 2011-04-19
Jossan - kristens.se
Alice: Haha! Det tog ett tag för mig att lista ut vad det var. Först undrade jag varför hon hade svans för. Hon ska föreställa vampyr, inte troll ;D
Tid: 20:40:40
Datum: 2011-04-19
Alice
Hahah ;)
Tid: 20:40:43
Datum: 2011-04-19
- - M a j a s B i l d e r - -
Vad är det för ring hon har på sig? För det är ju inte bröllopsringen? :O
Tid: 20:41:39
Datum: 2011-04-19
Alice
Hmm... strange :/ ;)
Tid: 21:50:11
Datum: 2011-04-19
Bella
Jag tänkte också på det, är det verkligen Bellas bröllopsring..
Tid: 04:52:36
Datum: 2011-04-20
Alexandra
--Majas bilder--: Kristen brukar ha på sig den ringen, men vissa säger att det är en löftesring ifrån Robert. Men vet inte om det e sant... xD
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar