Nya "Breaking Dawn"-stills från tidningen People

Det nya numret av People som kommer ut i butik på fredag innehåller nya stills från Breaking Dawn. Jag är dock inte säker på om tidningen kommer ut samtidigt i Sverige. Men hur som helst kommer vi säkerligen att få bilder i bättre kvalitet då!






Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 21:05:29
Datum: 2011-04-27
Viktoria
Åhhhh!!! :O
Tid: 21:09:35
Datum: 2011-04-27
Emilia
Det är ju kul för oss iaf mig, men tycker ändå det är lite tråkigt att det kommer ut så mycket i förväg! :/ vilka bilder var det ni inte skulle lägga upp :p
Tid: 22:01:40
Datum: 2011-04-27
Eliza
De måste vara något fel på tidningen, kristen huvud är inte så stort. Man har ju sett innan att rob har ett mycket större huvud än kristen. Och här de ser ut att vara tvärtom, måste vara fel på bilden. Det är som den andra bilden, där robs hals och huvud ser väldigt stort ut..
Tid: 22:42:08
Datum: 2011-04-27
Alexandra
Jag kan INTE vänta längre! :P
Tid: 18:05:21
Datum: 2011-04-28
Fanny ;)
Aww... Så många år som man har väntat. Det känns helt galet att se de här bilderna. Jag är säker på att Breaking Dawn kommer leva upp till mina (SUPER DUPER) höga förväntningar, säkert mer än så också efter att ha sett alla bilder som kommit upp här och där. Jag kan verkligen inte vänta, längtar varenda dag och fantiserar på kvällarna om premiär dagen och pirret i magen som brukar uppstå. ÅHHH! Jag längtar så mycket att jag håller på att bli galen. Mina kompisar har börjat tröttna på mitt tjat nu ;)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar