Tid: 11:59:49
Datum: 2011-08-12
- - M a j a s B i l d e r - -
Vad har dom gjort med hennes ansikte!? Föör mycket photoshop, speciellt den 4:e bilden!!! Ahh, hon är ju redan vacker varför förstöra det!?
Tid: 12:08:28
Datum: 2011-08-12
sara
alltså det var ju fint, men jag såg inte att det var hon först. Håller med, alldeles för mkt photohsop !
Tid: 12:32:55
Datum: 2011-08-12
Alexandra
Det kan vara lite photoshop inblandat, men jag tror också att hon har väldigt mkt smink på sig så det ser ut som att hon är vääääldigt photoshopad, typ haha...! ;-I
Tid: 13:27:11
Datum: 2011-08-12
Anonym
Jag älskar det!! Vi vet ju alla hur vacker Kristen är, så vem bryr sig egentligen ?? (; Men jag har en fråga, när kommer tidningen till Sverige?? (: MÅSTE ha den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Tid: 14:30:17
Datum: 2011-08-12
Alexandra
Anonym: Har hört och läst om att den kommer i butikerna till Sverge efter ungefär en månad efter att dem kommit ut i USA.....
Tid: 16:13:31
Datum: 2011-08-12
Alice
Haha! Sicken volym på håret asså! ;)
Tid: 20:47:53
Datum: 2011-08-12
mi
För att se hur du sminkar dig som henne, klicka här; www.elfproducts.blogg.se
Tid: 12:59:36
Datum: 2011-08-13
Katte
jag tycker inte om bilder där de försöker få henne att se ut som någon annan så man inte ens känner igen henne. naturliga kristen all the way för mig :)
Tid: 17:59:02
Datum: 2011-08-13
Emilia
men gud! :o, Jag vet inte vad jag ska tycka! det ser verkligen inte ut som hon! tycker som Katte, naturligt är så mycket bättre! men... de var ändå fint! är nog bara rädd för att hon ska förändras! ;s
Tid: 13:11:03
Datum: 2011-08-14
Alice
Hon kommer inte att förändras! Tro mig :)

Det är DOM som har förändrat henne! Men bara på några bilder! Hennes grymma personlighet försvinner inte bara för några omgjorda bilder!! <3
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar