Kristen S Veckopost [v. 50]


I det här inlägget kan du skriva i princip vad du vill. Tipsa oss om saker att lägga upp, så som fanvideos, citat, en bild som vi borde använda till Dagens Kristen-bild någon dag, eller något helt annat.

Du kan också ta tillfället att ta kontakt med andra fans här. Och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter! (Endast ett inlägg med reklam/person.)

Skrivet av: Jossan
Tid: 18:33:47
Datum: 2011-12-18
Nathalie
WWW.NATTAEKSTRAND.BLOGG.SE :D
Tid: 19:11:42
Datum: 2011-12-18
Ronja
Heej! Titta gärna in på min Robsten-blogg, en blogg om bara kristen stewart och Robert pattinson!:) robstensweden.blogg.se!
Tid: 14:44:50
Datum: 2011-12-19
Felicia
Titta gärna in på min blogg/hemsida om Kristen Stewart . Vi har trogna läsare över hela världen , och jag tror inte att du kommer bli besviken =D

Ps: Allt översätts på svenska , för dom yngre läsarna =)



Länk: http://kristenstewart.se/?tmp=19144341
Tid: 15:14:58
Datum: 2011-12-19
Alexandra
Hej!

Jag tänkte bara varna er på Kristens.se [och även ni som äger kändis-bloggar] att om man publicerar upp länkar i varje inlägg, så spammas bloggen till slut av Blogg Esse och detta kan leda till att bloggen låser sig själv automatiskt!

Det hände mig för ca. 2 dagar sedan och det är absolut inte något som är roligt att vara med om, min blogg är nu tillbaka igen men för att undvika att detta också kan hända er så är det bara ett tips att inte publicera länkar i VARJE inlägg!

Kram Alexandra

http://kellanlsweden.blogg.se
Tid: 20:10:54
Datum: 2011-12-19
Alexandra
Sv; Jag mailade Blogg Esse's kundservice direkt efter att detta hände och kvinnan som svarade mig [Carolina] skrev att bloggen hade spammats p.g.a att jag hade länkat till en källa i varje inlägg, och att jag hade publicerat upp bilder på bloggen som kom från en utländsk sida [USA]. Hon skrev även att om länkningarna i inläggen inte upphörde, så fanns det en risk att bloggen kommer spammas igen och därmed inte kommer kunna gå in på. Jag hade inga problem med inloggningen, bara problem med att komma in på adressen [http://kellanlsweden.blogg.se].



Men det är en sak som jag tycker är väldigt konstig [att det inte har hänt er alltså], eftersom att ni drivit er blogg i 2 år nu så borde det här inte hända mig eller någon annan heller, jag har ju bara drivit min blogg i 4 månader.

Jag ska maila Blogg Esse om detta och fråga varför detta händer osv.



Tack för ditt svar!

Kram Alexandra

http://kellanlsweden.blogg.se
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar