Rösta på Kristen som årets kvinnliga skådespelerska på E! Online

I E! Online's omröstning om vem som är årets kvinnliga skådespelerska har Kristen tagit sig till final, där hon möter Mila Kunis.

Om Kristen vinner kommer hemsidan att donera 25 tusen dollar [ca 170 tusen SEK] till Kristens val av välgörenhet. Vad det är står tyvärr inte på hemsidan, men en gissning är att pengarna kommer skänkas till någon typ av hjälp för prostituerade eftersom Kristen varit involverad i det i och med filmen Welcome to the Rileys.

Who is celeb of the year? Vote for leading ladies, round 4

And then there were two. We're down to the final matchup in our Leading Ladies and the title of E! Celeb of the Year is potentially right around the corner for one of these two stars.

It was a round of blowouts and razor-thin wins, so who managed to hold out for one more round?

No. 1 seed Kristen Stewart continues her domination. She was matched up against No. 5 Emma Stone, whose year of Crazy, Stupid, Love, The Help and hanging out with spidey BF Andrew Garfield came to an end when Kstew pulled in 74 percent of your votes. It was a good year for Emma and we're sure we'll see her back here again soon.

The other pairing wasn't as clean-cut. Black Swan star No. 6 Mila Kunis was up against Harry Potter's Emma Watson, No. 10, and things were close until the very end, but ultimately Mila slipped past Emma with a narrow 52 percent of the votes. But with Emma's star power, this is definitely not the last we'll hear from her.

Don't forget! There's a lot on the line as E! will donate $25,000 to the charity of the winner's choice, so be sure to vote! And if you don't see your favorite in our tournament, try to get them in as a Wild Card!


Klicka på bilden för att rösta.


Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 20:55:36
Datum: 2011-12-19
Alexandra
Sv; Jag använder mig utan av USA:s största site om Kellan Lutz [KellanLutzOnline.com] som källa, i artiklar/intervjuer skriver dem alltid ut källan, och då skriver jag också ut den källa som dem anger till intervjuen eller artikeln.

Men bilder, där länkar jag alltid till deras Galleri eftersom att dem inte skriver Bildkälla till bilderna som dem publicerar upp på siten. Men det är ju aldrig EXAKT samma länk som jag publicerar upp...



Jag har för mig att ni nämnt någon gång här på er blogg att ni använder er utan Bildkällan kstewartfan.org... hur gör ni när ni länkar? Skriver ni bara kstewartfan.org som källa eller kopierar ni en direkt länk till inlägget där ni hittat bilderna på deras site?



En sak om det där med bilderna som jag även tycker är väldigt konstig, det hänger ihop lite om det du skrev i din senaste kommentar; men hur kan dem veta att bilderna kommer från andra sidor? Vi sparar ju dem på vår dator och det blir som om det nästan är våra "egna" bilder, bara att vi inte äger dem!



Jag hör av mig om jag får några fler svar så får vi se hur det hela löser sig!

Kram Alexandra

http://kellanlsweden.blogg.se
Tid: 19:45:33
Datum: 2011-12-20
Vanessa
Asså...Kristen måste vinna. :P
Tid: 20:44:56
Datum: 2011-12-20
evelina
de gör jag med en gång nu!!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar