Dagens Kristen-bild 230211

Från en photoshoot med InStyle 2008. Här med Robert Pattinson och Kellan Lutz.


Bildkälla

Skrivet av: Eve
Tid: 18:59:15
Datum: 2011-02-23
Hanna
ville bara tipsa om att The Cake Eaters går på tv1000 Family på Torsdag, kl 23.00;)
Tid: 21:28:49
Datum: 2011-02-25
Aphrodite
Jag ska ha White party snart och är stressad över vad jag ska ha för kläder och den outfiten som Kristen bär är något som skulle kunna passa mig bra. Jag undrar om möjligheten finns att ni kanske kunde ta reda på var det går att köpa eller om ni skulle kunna tipsa mig på något i "liknande" om detta nu inte är för mycket begärt. Ger er min e-post så om ni vill svara där så blir det lättare för mig att se vad ni skriver! Kramar Aphrodite ❤
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar