Ny/gamla bilder från London 2009

Med på bilderna är bland andra Rob och deras kompis Tom Sturridge.








Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 19:02:53
Datum: 2011-02-27
Fanny
Gud va fina bilder!! :D

Har ni någon aning om vilka de övriga är på bilden? Antagligen är det väl vänner men har ni några namn? *nyfiken



Förresten, jag vet att ni inte kommer lägga upp några länkar till live streaming för Oscarsgalan eftersom att inte Kristen kommer vara där... men snälla kan ni inte säga vad man ska söka på för att få upp bra hemsidor? Har aldrig lime streamat förrut och har ingen aning om hur jag ska hitta bra länkar :( det vore väldigt snällt av er ifall ni kunde ge lite tips?
Tid: 19:31:18
Datum: 2011-02-27
Jossan - kristens.se
Fanny: Jag brukar bara försöka att googla på någonsting i stil med "live stream" och så kanalen. Oscars sänds på den amerikanska kanalen ABC.

Sedan brukar jag också hålla utkik på twitter där folk brukar dela med sig av länkar. Jag vet tyvärr inga speciella streming-hemsidor, utan brukar som sagt bara googla. Hoppas att du hittar något! :)
Tid: 20:52:22
Datum: 2011-02-27
Fanny
Jossan: Okej, tack!! Jag hittade faktiskt en nu :D

Ni som vill live streama så verkar den här bra: http://www.moviezine.se/forum/topic/streama-oscarsgalan-2011
Tid: 21:14:01
Datum: 2011-02-27
Jossan - kristens.se
Fanny: Tack så jättemycket för länken (länkarna i länken snarare). Verkar som om några av dem kommer att fungera! :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar