"Breaking Dawn" bilden nu i HQ - kalendern

Klicka för strörre.


Bildkälla

Skrivet av: Hanna
Tid: 18:24:35
Datum: 2011-06-25
Anonym
Men gud va alla ser ut, förlåt men jag tycker faktislt hon liknar en gammal tant... Hoppas inte de där e själva " postern" !
Tid: 19:08:26
Datum: 2011-06-25
Jossan - kristens.se
Anonym: Nej men jag håller med dig! Kristen som är så sjukt vacker, och de har photoshopat henne att se ut sådär?! Jag tror knappast att det är poster-bilden däremot som tur är!
Tid: 20:22:14
Datum: 2011-06-25
Sofie
Jag såg HQ versionen i helskärm och man ser att de har målat på kristens hår, speciellt håret längst ut. Inte bara det, ska inte hon ha brunt hår? Det är ju rött! Det ser helt knäppt ut! Roberts hår är också för röd. Taylor är den enda son ser "normal" ut.

Jag håller med! Hoppas inte det här är poster-bilden.
Tid: 20:23:30
Datum: 2011-06-25
Anonym
Haha man ser att Taylor har kajal när man zoomar in! XD
Tid: 20:51:40
Datum: 2011-06-25
agnes
alltså... ja det var inte det vackraste jag sett direkt..
Tid: 20:57:32
Datum: 2011-06-25
Alexandra
Någon som lekt lite mycket i Photoshoot, eller? ;P
Tid: 01:13:21
Datum: 2011-06-26
Anna
Hahah åwh, jag hoppas också att detta inte är något bild till postern. Alla tre ser rätt bra miffade ut och hela alltet ser så sjukt amatöraktigt ut :(
Tid: 13:39:17
Datum: 2011-06-26
Anonym
Kristen är så sjuuukt vacker, varför kan dem inte bara göra det bra?!
Tid: 14:12:20
Datum: 2011-06-26
lisa
Jag tycker kristen blev vacker på bilden! Lekt lite med för mycket photoshop kanske, hoppas det inte är postern men tycker bilden var ganska fin
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar