Diskussionsinlägg: MTV Movie Awards 2011

Imorgon natt är det dags för MTV Movie Awards igen, som faktiskt har blivit en av de största Twilight-eventen de senaste åren. Förväntningarna är skyhöga och alla undrar samma sak: vem vinner - Eclipse eller Harry Potter?

I år har vi blivit lovade den första Breaking Dawn-teaser trailern som kommer att presenteras av ingen mindre än Kristen, Robert Pattinson och Taylor Lautner. Men till och med innan själva showen börjar så kommer vi att få en överraskning (läs mer här). MTV har inte avslöjat vad, så spekulationerna flödar!

Har ni några förklag på vad "röda mattan-överraskningen" kan vara? En av de vanligaste gissningarna är att Kristen och Rob kommer att gå röda mattan i sina bröllopskläder från Breaking Dawn. En annan populär gissning är att Mackenzie Foy (Renesmee) också kommer att närvara under galan. Vad tror ni?

De ledtrådar som Elizabeth Reaser och Jackson Rathbone gett är att det är "något vi har väntat på i flera år", en fjäril och lavendel kan vara inblandade och "det är den mest eftertraktade [ja, vadå?] i stan".

Något annat att spekulera kring: Vad kommer Kristen ha på sig? Vad tror ni? Vad hoppas ni? Vilken färg på klänningen/outfiten? Hur kommer hon har sitt hår? Vad för slags skor? Och vad tycker ni om de tidigare årens outfits? Vilken är din favorit?


Tid & datum


Datum: Natten 5-6 juni
Röda mattan: 01:30
Galan: 03:00
Kanal: MTV (ja, svenska MTV)
Livestreams: Uppdaterat! Ett flertal livestreams kommer upp imorgon!


Orginalbilder: Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Bild redigerad av: Jossan - Vid användning länka och ge cred till kristens.se
Tid: 20:00:58
Datum: 2011-06-04
Alexandra
Läste på Twifans.com att en tjej 'hittat' resultatet för röstningen, jag tror iaf nt på detta

men hon skrev att Harry Potter (Best kiss kategori) leder över Eclipse med 2%. Jag tror inte

det e sant att hon kan ha hittat resultatet, men.... RÖSTA! :D
Tid: 20:06:41
Datum: 2011-06-04
Jossan - kristens.se
Alexandra: Jo, det cirkulerar på Tumblr också. Enligt den så ligger Kristen & Rob under i 'best kiss' med ca 3,5% och o Kristen i 'female performance' med ca 2%. Men jag fattar inte hur man kan få tag på det så tror inte att det stämmer!
Tid: 20:27:33
Datum: 2011-06-04
Katte
Vad överraskningen är: Hmm ingen aning faktiskt, kan inte ens gissa något som har med lavendel och fjärilar att göra :o

Vad hon kommer ha på sig: Spelar ingen roll som vanligt, men jag som älskar den här tiden på året mest eftersom alla syrener slår ut, skulle verkligen vilja se henne i en syrénfärgad lite silkig klänning gärna med håret lite slarvigt uppsatt och typ en vit blomma i håret haha ^^
Tid: 20:35:07
Datum: 2011-06-04
Anonym
Wuut? Nej, ligger de under? :'( Ska rösta tills min arm flyger iväg :o
Tid: 20:41:46
Datum: 2011-06-04
Alexandra
Jossan: Ja, jag menar dessa personer som nu "fått tag på detta" måste väl på något sett hackat sig in någonstans för att få reda på det...

Men jag ska i alla fall rösta tills jag inte orkar leva längre haha. :D
Tid: 21:11:55
Datum: 2011-06-04
Emmy
Jag har röstat så mycket att min arm gör ont, haha! och jag ska fortsätta tills man inte får mer :D
Tid: 21:47:11
Datum: 2011-06-04
elin
Dom kanske skriver så oxå bara för vi ska rösta mer på kristen å robert? haha, jag röstar endå livet av mig endå ;)
Tid: 22:29:51
Datum: 2011-06-04
Johanna
Nej robsten får inte ligga under:(
Tid: 23:01:44
Datum: 2011-06-04
Selma
Jag älskade hennes look år 2009. Det var liksom unikt. Är inte helt kär i hennes första utstyrsel men förra året var också fint. Jag skulle vilja se henne i något nytt. Jag är hundra på att Kristen passar i allt! Angående röstningen så kan det vara mycket möjligt att HP ligger före Twilight när det gäller röster. Jag ska rösta så mycket jag kan! Om det nu inte är sant så skadar det inte om de vinner överlägset!
Tid: 23:12:51
Datum: 2011-06-04
Jossan - kristens.se
Selma: Åh, jag menade inte att jag inte tror att det stämmer att HP kanske leder. Det tror jag kan vara mycket möjligt! Men jag tvivlar på att någon lyckats hacka sig in och se resultatet ;)
Tid: 23:13:40
Datum: 2011-06-04
Alexandra
Min lillebror satte sig precis framför TV:n och satte på barnkanel, men gissa vad som kommer upp då? TWILIGHT FILMEN, haha:D Så jag schasade (stavning) bort honom från soffan, satte laptopen i knä't och började rösta samtidigt som jag tittade på filmen. Det känns SÅ skönt att inte behöver lyfta ett enda finger för att rösta, den som kom på det här sättet att rösta är ju bara bäst! :) Håller fortfarande på att rösta... :D
Tid: 00:10:16
Datum: 2011-06-05
Alice
Rösta rösta rösta nu det sista!! Vi tänker vl inte förlora över HP? :O <3
Tid: 00:32:09
Datum: 2011-06-05
Jossan - kristens.se
Ca 3 och en halv timme kvar att rösta nu! I alla kategorier förutom 'Best Movie'.

[Skrivet 00:30]
Tid: 10:02:47
Datum: 2011-06-05
Emma
Jag tror inte att vi kommer att se kristen och rob i deras bröllopskläder på röda mattan, de skulle vara för stor spoiler. Jag vill inte se hennes bröllopsklänning förrens filmen kommer ut, jag vill överraskad. Jag tror att de kommer kanske kommer ha någon slags bröllopstema på röda mattan, kanske kommer röda mattan ha blivit inspirerad av breaking dawn bröllopet, med te x lavendel och fjärilar..



Sen hoppas jag även att både rob och kristen har blivit inspirerade av bröllopet, och att rob kommer ha klätt sig i svart kostym och att kristen kommer klä sig i vitt, kanske någon söt kort vitt klänning. Jag hoppas på de i alla fall, de vore så gulligt. Kanske till och med att taylor har svart kostym.
Tid: 10:51:23
Datum: 2011-06-05
Selma
Jossan: Nej nej, jag menade inte att du hade fel eller så. Jag ville bara konstatera det. Det var inget illa menat mot dig, alls. Jo jo, jag tvivlar också på att den tjejen fick se resultatet såvida hennes pappa eller mamma är typ MTV:s chef eller så..

Men man vet ju aldrig. Nu är det bara att hoppas på att Kristen vinner alla sina kategorier och fortsätta rösta på Best Movie: Eclipse! :)
Tid: 15:19:18
Datum: 2011-06-05
Emma
Jag tror att Rob & Kristen kommer gå på röda mattan tsm och gå ut med att de är ett par. ;)
Tid: 16:10:13
Datum: 2011-06-05
Jossan - kristens.se
Selma: Ja, men det var så jag menade! ;) Hah
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar