Ett år sedan

Våran läsare Linnéa påminde oss om att det idag är precis ett år sedan Kristen och Taylor besökte Stockholm. Jag har tänkt på det hela månaden och sen när det väl är den 21:a så glömmer jag bort det, så tack för påminnelsen! Men jag kör en lite favorit i repris och delar med mig av mina bilder från faneventet och backstage på Hovet.





Är du ny läsare här och undrar varför jag fick träffa dem, så var det för att jag vann Metros tävling. Det hade absolut ingenting med bloggen att göra, utan jag deltog precis som alla andra och vann med min motivering.

Här kan du läs en detaljerad beskrivning av min dag och hur jag deltog på presskonferensen och fick chansen att ställa en fråga till både Kristen och Taylor. Då skrev en artikel i en av Sveriges största tidningar, hade VIP-biljetter till faneventet och till sist fick gå backstage på Hovet. Så sjukt overkligt och jag är så otroligt tacksam för den chansen!

Länka till Kristens.se om du använder bilderna!

Skrivet av: Jossan
Tid: 23:16:29
Datum: 2011-06-21
elin
Vart kan man läsa artikeln som du skrev för metro? :) länk??
Tid: 23:20:45
Datum: 2011-06-21
Jossan - kristens.se
Elin: Ska se om jag kan hitta det, men det är inte säkert!
Tid: 23:23:49
Datum: 2011-06-21
elin
okej :) ,tack
Tid: 23:51:32
Datum: 2011-06-21
Jossan - kristens.se
Elin: De gamla länkarna jag haft funkar inte längre och Metro's arkiv går bara tillbaka till februari i år. :/ Om du vill jag kan skriva av artikeln och lägga ut den på bloggen någon dag?
Tid: 23:53:39
Datum: 2011-06-21
Alice
Ghhgghghghgghhghg Gaah! tappar andan



Jäklar vad avundsjuk jag blir! :O SHIIIETT du har kramat Kristen!! :O Måste känts overkligt!

Hahah, var Kristen som du hade "drömt" om? :) Var hon så fantastisk som hon verkar?

Tid: 00:19:52
Datum: 2011-06-22
Alice
Och verkade hon glad och lycklig på riktigt? Så att hon inte bara motvilligt försökte le mot kamerorna och så? Var hon liksom glad inombords? :)

Lite random fråga men jag blir så himla glad över att få höra eller se att hon verkligen är lycklig på riktigt, det gör mig så himla lycklig också! ;) <3

Och jag fattar inte riktigt det där med tidningen, fick du skriva typ en egen artikel bara sådär? Var det svårt? ;)
Tid: 01:39:08
Datum: 2011-06-22
Anonym
Det skulle vara super snällt, fast om det blir för jobbigt att skriva av allt så behövs det inte så känn ingen press :)
Tid: 02:10:08
Datum: 2011-06-22
Jossan - kristens.se
Alice: Kan jag svara på dina frågor imorgon? Lite trött just nu, haha. ;)



Elin: Nejdå, den är ganska kort. Men bara så du vet så är det inte en artikel om hur det var att träffa dem, så inga personliga små saker från mig, utan den är bara om presskonferensen.
Tid: 05:10:34
Datum: 2011-06-22
elin
okej :)
Tid: 20:27:56
Datum: 2011-06-22
Jossan - kristens.se
Alice: Kom ihåg att jag bara träffade henne "personligen" i några få minuter, så det är inte som att jag blev kompis med henne eller något. ;)



Nej, men hon var ännu vackrare i verkligheten än på bild och det kändes som en dröm. Det kändes inte som om jag var där på riktigt. Men hon var lika trevlig och gulligt nervös som hon framstår! Jag träffade henne under väldigt stressiga och påfrestande omständigheter men när vi var en grupp fans backstage så kändes det som om hon själv tyckte att det var lite galet och att hon verkligen uppskattade att vi uppskattar henne. Jag tror också att hon var lite nervös och kände att hon behövde vara "på ett speciellt sätt" för att leva upp till förväntningarna. Men det verkade som om hon tyckte att det var väldigt överväldgande. Fattar du hur jag menar? :)



Priset i tävlingen var att medverka på presskonferensen, och sedan skriva en artikel i Metro, få VIP-biljetter och ett meet&greet med Kristen och Taylor. Så det var alltså en del i priset att jag skulle skriva en artikel så det visste jag ju redan innan jag ens deltog. Jag har alltid haft lätt för att skriva och alltid varit intresserad av media så jag tyckte inte att det var speciellt svårt. De korrigerade texten en aning för jag visste inte hur mycket de behövde förklara och sådär, men jag fick massa beröm för den av de som jobbade på Metro i alla fall. :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar