Film: "The Runaways"

Klockan 18:10 på Canal+ Hits visas The Runaways där Kristen spelar rocklegenden Joan Jett. Läs mer om filmen och se trailern på vår filmsida.


Orginalbild: Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Bild redigerad av: Jossan - Vid användning länka och ge cred till kristens.se
Tid: 17:12:56
Datum: 2011-06-03
A
Asså, grejen är den att jag tycker att Kristen är en jättebra skådespelerska och i alla filmer som jag har sett henne i har hon varit jätteduktig. Jag vet bara inte om jag gillar den rollen som hon har i The Runaways :/

Jag gillar verkligen inte det där kortklippta svarta håret osv... Det förändrar ju inte vad jag tycker om Kristen såklart, det betyder ju bara att hon kan spela många blandade roller, men jag vet inte riktigt om det är samma sak att se den filmen eftersom jag inte gillar Kristens roll....



Eller borde jag ändå se den?? Jag vet inte :/ <3
Tid: 21:29:46
Datum: 2011-06-03
Katte
A: Jag personligen har växt upp med Joan Jett's musik (karaktären Kristen spelar) så för mig att se henne spela Joan så nära som man kan komma är det min absoluta favoritfilm med Kristen, jag tycker du borde ge den en chans :) Även om du inte gillar filmen och den råa rock n' roll känslan så kan man lätt uppskatta Kristens skådespeleri :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar