Kristen S Modespel - Resultatet från specialronden


Specialrond - vinnarna


För ungefär en vecka sen la vi upp en specialrond i modespelet för att se om det var rätt klänning som vann. Lite roligt den "ursprungliga vinnaren" bara hamnade på plats 8 den här gången!

Så här gick det till: Ni fick välja ut era fem favoriter och numrera dem från 1-5. Den outfit ni satte på plats ett fick 5 poäng, den på plats två fick 4 poäng, och så vidare fram tills att erat femteval fick 1 poäng. Sedan räknade jag ihop alla poäng och här ser ni top 5! Från vänster: placering: 1-5.



Tycker ni att det här resultatet stämmer bättre?

Skrivet av: Jossan
Bild redigerad av: Jossan - Vid användning länka och ge cred till kristens.se
Tid: 15:42:22
Datum: 2011-06-28
l
En av mina klänningar (nr 3) kom med iallafall. Men jag tyckte mer om den ursprungliga vinnaren än den röda från MMA!
Tid: 17:25:39
Datum: 2011-06-28
Vanessa
De tre första är helt klart finast :p
Tid: 17:57:49
Datum: 2011-06-28
Katte
Min klänning är inte ens med i top 5 vad har folk för smak xD ettan var iaf bättre än förra :>
Tid: 18:02:36
Datum: 2011-06-28
Alexandra
Tycker det var mke bättre än förra gången iaf. x)
Tid: 21:19:49
Datum: 2011-06-28
Emmy
Tycker också att denna listan är mycket bättre, gillar i stort sett alla här :)
Tid: 21:37:12
Datum: 2011-06-28
Adina
Haha, jag röstade inte på någon av de där^^
Tid: 22:32:06
Datum: 2011-06-28
Ella
Tycker den här listan var mycket bättre! :)
Tid: 23:15:32
Datum: 2011-06-28
emelie
mycket mycket bättre, dock är 1 och 4 bland dom fulaste klänningarna kristen har haft tycker jag, märkligt att smaken kan vara så olika! klänningen från "the oscars" är den absolut finaste klänningen jag sett!
Tid: 14:54:10
Datum: 2011-06-30
agnes
Mkt bättre lista! Gillar alla dom här klänningarna:-) snyggast är nog ettan, trean, fyran o femman;P fast tvåan är oxå fin, men inte så mkt hon, tkr jag.
Tid: 19:38:32
Datum: 2011-06-30
Therese
3 av mina var med :)
Tid: 23:51:13
Datum: 2011-08-04
stjärntecken
Kul idé och bra lista!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar