Kristen S Veckopost [v. 24]


Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg med samma text) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet av: Jossan
Tid: 14:32:40
Datum: 2011-06-19
Anonym
Hej. Jag läste nu att Snow White and the Huntsman "Principal fotography" kommer att starta den 20 juni? Vet ni ngt om det stämmer eller inte eftersom man hörde att det skulle börja i augusti? :)
Tid: 14:34:29
Datum: 2011-06-19
agnes
Den här intervjun e så gullig, hon e så himla smart

http://www.youtube.com/watch?v=zyRP4CKYZqU
Tid: 16:14:45
Datum: 2011-06-19
Alexandra
Känner mig lite efter nu, och jag har för mig att jag kanske frågat det här förut för några veckor sedan... men skulle ni nt ta in en ny bloggare? :o
Tid: 17:20:50
Datum: 2011-06-19
Jossan - kristens.se
Alexandra: Det är på gång!
Tid: 20:13:21
Datum: 2011-06-19
Julia
Vrf var det nt vinnaren i modespelet i torsdags?
Tid: 20:23:56
Datum: 2011-06-19
Jossan - kristens.se
Julia: Kollar du inlägget så ser du att jag faktiskt skrivit att finalronden pågår en vecka, alltså till imorgon klockan 12:00.
Tid: 13:10:54
Datum: 2011-06-21
Emilia
Hej när ni lägger upp citaten så skriver ni bilkälla, men snälla skulle inte ni kunna lägga upp källan till själva citatet! :) <3
Tid: 13:36:18
Datum: 2011-06-21
Jossan - kristens.se
Emilia: Grejen är bara att jag oftast hittar citaten på fansidor och då står det inte vart citatet är ifrån...
Tid: 09:18:42
Datum: 2011-06-26
Emilia
Aha, okej :) tack för svar!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar