Nomineringar i Teen Choice Awards



Actress Sci Fi/Fantasy
▪ Kristen Stewart - The Twilight Saga: Eclipse

Liplock
▪ Kristen Stewart and Robert Pattinson - The Twilight Saga: Eclipse
▪ Kristen Stewart and Taylor Lautner - The Twilight Saga: Eclipse

Sci-Fi/Fantasy Movie
▪ The Twilight Saga: Eclipse

RÖSTA HÄR
Man måste registrera sig på hemsidan för att kunna rösta,
men registreringen tar bara någon minut.


Showen sänds den 7 augusti på den amerikanska kanalen Fox. Det har inte kommit några bekräftelser på vilka som ska dit än, så därför har vi inte någon information om ifall Kristen kommer att närvara eller inte. Som vanligt kommer vi att skriva det här så fort vi vet.

Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 16:32:44
Datum: 2011-06-29
Katte
vad lustigt, jag försökte registrera mig men stod att jag inte var tillräckligt gammal, jag är snart 20? x)
Tid: 16:39:56
Datum: 2011-06-29
Jossan - kristens.se
Katte: Är du säker på att det inte stod att du var för gammal? Det är ju teen choice awards så man måste vara mellan 13 och 19. Men om du inte fyllt 20 än verkar det lite konstigt... Fyller du det innan showen är? I så fall är det nog därför. För jag är 17 och jag kunde registrera mig! ;)
Tid: 16:50:39
Datum: 2011-06-29
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo
fan vad häftigt med rörlig header
Tid: 18:29:48
Datum: 2011-06-29
Katte
Jag fyller i oktober så borde funka :> det stod "doesn't meet age requirements" så ja du har rätt jag är nog för gammal om de räknar från födelseår och inte datum. tänkte bara automatiskt att jag skulle vara för ung haha :P
Tid: 20:26:05
Datum: 2011-06-30
Alice
Vad konstigt, jag har registrerat mig, men när jag har loggat in så kommer jag som man ska fram till röstningssidan där det står "Hi Alice" men efter bara tre sekunder ungefär så kommer jag automatiskt tillbaka till inloggningssidan igen(utan att ha hunnit rösta) :/
Tid: 20:34:43
Datum: 2011-06-30
Alice
Nu funkade det ;) Men kan man bara rösta en gång på alla?
Tid: 21:07:48
Datum: 2011-06-30
Jossan - kristens.se
Alice: På sidan under Vote står det do it everyday så jag antar att man kan rösta en gång varje dag. Tror det är bättre än MTV Movie Awards då man bara satt och klickade hur länge som helst.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar