Tid: 21:54:52
Datum: 2011-06-05
Emma
Jag vill inte see den, jag ska vänta tills i natt och sen den. Förstår inte varför summit redan har lagt ut den, lite tråkigt tycker jag..
Tid: 21:55:43
Datum: 2011-06-05
Bella
A-ma-zing! Har sett den fem gånger, får rysningar varje gång!
Tid: 22:03:18
Datum: 2011-06-05
Lollo
Håller med "Bella" Skit bra! :D

Tycker också det är konstigt att Summit lägger ut den redan :O
Tid: 22:05:35
Datum: 2011-06-05
Madelene
Ååååååhhh, nu blir jag faktiskt lite besviken! :( Inte på trailern, för den kommer jag inte titta på innan galan, men på att Summit släpper den innan MTV Movie Awards, som faktiskt skulle få äran att ge den "världsexklusiva" teasertrailern! När dessutom Kristen, Robert och Taylor ändå är där för att presentera klippet, varför halvt som halvt förstöra ögonblicket genom att publicera den på internet innan? :/ Visst, jag förstår att fans blir överlyckliga, och jag hade också blivit det i vanliga fall. Men just nu blir jag bara besviken ...



Jag kan dock inte påstå att det är enkelt att hålla sig när alla fansajter lägger upp/länkar till trailern (jag klandrar dock ingen!), hehe! ;) Men ja, jag håller fast vid min åsikt, och tänker vänta till i natt! Trailern kommer ju bli halva nöjet i natt! :)
Tid: 22:11:02
Datum: 2011-06-05
Anonym
Har inte tittat på trailern, eftersom att jag vill vänta till MTV Movie Awards.

MEN, har ni inte tänkt på att det inte blivit bekräftat om dem ska presentera ett Breaking Dawn klipp eller trailern på MMA? Dem kanske ska presentera ett Breaking Dawn klipp nu när dem redan släppt teaser trailern?! ;)
Tid: 22:25:16
Datum: 2011-06-05
Cissi
Fungerar ju inte att gå in på sidan nu.. har de kommit på att de gjort bort sig genom att redan släppa den?
Tid: 22:26:38
Datum: 2011-06-05
Alexandra
Har du (Jossan) tittat på trailern?

Nyfiken bara, xD
Tid: 22:36:45
Datum: 2011-06-05
Jossan - kristens.se
Cissi: Jadu... har uppdaterat inlägget nu i alla fall!



Alexandra. Yes, det har jag. Ska inte spoila något annat än att säga att den var sjukt bra! Det är svårt att undvika spoilers när man driver en stor blogg såhär ;) Måste veta vad det är jag lägger upp först så jaa... ;)
Tid: 22:59:14
Datum: 2011-06-05
Alice
Är det denna?



http://www.youtube.com/watch?v=E_LBMStjqtA



Blir lite besviken på att den släpptes innan MTV, men GGGGAAAAAHHHHHHHHH! Nu längtar jag ÄNNU mer till filmen, åhh, Kristen är så vacker!!!! :) <3<3<3

Tid: 22:59:43
Datum: 2011-06-05
Alice
Oj, nu såg jag att det var den ;)
Tid: 23:03:27
Datum: 2011-06-05
Katte
Tycker också det är synd att den redan lagts ut, men tänker inte se den förrän mtv awards:)
Tid: 23:19:27
Datum: 2011-06-05
lisa
Vrf är Kristen så OTROOLIGT VACKER???? :O längtar till November :)))) <3 <3
Tid: 23:24:39
Datum: 2011-06-05
sara
OMG!!!!! iiiiiiiiiih vad jag längtar :O
Tid: 23:30:30
Datum: 2011-06-05
Anonym
JAG RYSER VERKLIGEN!! Denna filmen kommer verkligen att sälja! Jag kommer köpa den direkt och se på den typ varje kväll! Hahah! ;)



Kristen är så otroligt vacker! Börjar nästan gråta! :) <3
Tid: 23:38:04
Datum: 2011-06-05
Anonym
Den är underbar!!!!
Tid: 13:31:33
Datum: 2011-06-06
Alice
Superbra! Kristen är så otroligt vacker! :) <3
Tid: 20:03:17
Datum: 2011-06-06
Arianna
vet du vilken ålder filmen kommer att vara från ? :P
Tid: 20:07:43
Datum: 2011-06-06
Jossan - kristens.se
Arianna: I USA är den PG-13, vilket betyder 13-årsgräns. Men vi har ju inte det i Sverige så antingen blir det 11 eller 15 år. Skulle gissa på 11 eftersom det inte är så mycket våld i den första delen och det brukar vara enda anledningen till att en film får högre åldersgräns än så. ;) Men det har inte bestämts än. Vi kommer att skriva det här på bloggen sen när vi vet säkert.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar