Vilken Balmain-outfit gillar du bäst?


Kristen Stewart's glamourous in white: Does it top her Movie Awards red?

Kristen Stewart might be one of young Hollywood's most elusive stars, but when she makes an appearance, she makes it worthwhile. This past week alone, Kstew hit the red carpet for two events (and almost shared a kiss with Robert Pattinson at one of them!). On Sunday, she attended the MTV Movie Awards, where she helped debut the new "Breaking Dawn" trailer (how awesome was that?), and then she flew to London for the Glamour Women of the Year awards (quite the jet-setter she is!).

Now, for most people, the jet-lag alone would be enough to drag down their red carpet style, but that wasn't the case for Kristen, who looked fresh and fab at both events in very different looks (albeit from the same designer). At the Movie Awards, Kristen caught everyone's eye in a bold Balmain strapless red dress adorned with safety pins and accessorized with black heels. She changed it up for the Glamour Women of the Year awards (although she stuck to strapless and Balmain), wearing a white printed dress paired with matching heels.

While we like that Kristen mixed it up, we're torn about which style we'd prefer to see her in more. Kristen's Movie Awards dress was totally edgy and full of rock star attitude, while her Glamour Women of the Year awards ensemble was much more chic and elegant. So we're leaving it to you to decide: Which look do you like best?


Rösta vilken outfit du gillar bäst här.

Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 21:04:36
Datum: 2011-06-08
Emma
Svårt val, för jag gillar den röda klänningen bäst, men gillar hennes hår bättre när hon har den vita klänning.. Så de får bli en kombination..
Tid: 21:19:37
Datum: 2011-06-08
sara
jag tycker mest om den ljusa, den var riktigt fin !
Tid: 21:34:36
Datum: 2011-06-08
Vanessa
Helt klart MMA outfiten, håret, sminket, klänningen!
Tid: 22:32:18
Datum: 2011-06-08
Katte
Jag gillar egentligen inte just den röda färgen, men med hela rockstuket måste jag välja den ^^
Tid: 22:48:48
Datum: 2011-06-08
Selma
Jag älskar den röda outfiten. Speciellt håret. Påminner mig om Kristen under Twilight perioden då de promotade filmen cirka 2008-2009. Min favoritperiod av hennes hår :D
Tid: 23:35:47
Datum: 2011-06-08
Anna
Jag tycker bäst om den ljusa faktiskt. Även om jag är en sucker för rock-stil så är jag inte såå himla förtjust i nitar och nålar, det är för punkigt för min smak xD Men även den röda är fortfarande cool! Vad är inte coolt på Kristen liksom??
Tid: 07:55:22
Datum: 2011-06-09
Emilia
tycker faktist att den vita klänningen är finast, älskar hennes hår där också <3
Tid: 09:29:38
Datum: 2011-06-09
Cissi
Den röda helt klart! Känns mer "kristen" och dessutom var den ju väldigt rockig med säkerhetsnålarna och "studsen"
Tid: 11:29:10
Datum: 2011-06-09
Alice
Skulle nog själv helst ta på mig den vita, men Kristen såg helt fantastiks ut i den röda! Allting, håret sminket!! Så det är ett väldigt svårt val...
Tid: 11:44:47
Datum: 2011-06-09
erika
jag tyckte mest om den röda (älskar detaljerna på klänningen ;D), men om jag skulle välja en av dom som jag själv skulle ha på mig så hade jag nog valt den ljusa klänningen :)
Tid: 11:57:58
Datum: 2011-06-09
amanda
Jag tycker att hon ser bra ut i båda klänningarna, men jag tycker att den röda passar henne super bra :)
Tid: 12:10:04
Datum: 2011-06-09
emMA
Litet tips nu på morgonen, De finns bilder på kristen, Garett, Tom and hans flickvän Sienna, när de igår var ute på en club. Så GULLIGT..
Tid: 12:36:34
Datum: 2011-06-09
Viktoria
Den ljusa var snyggast, är inte så förtjust i den röda.. :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar