Dagens fråga: Ny bloggare?


Fråga: Jag undrar bara ifall ni nu när Eve har slutat blogga här kommer att ta in en ny bloggare? Tack för min absoluta favorit blogg!
- Lisa

Svar: För tillfället kommer jag (Jossan) och Hanna fortsätta blogga bara vi två. Men det skulle inte förvåna mig om vi om inte allt för länge kommer att ta in en ny bloggare. Speciellt när sommaren närmar sig eftersom det då är stor risk att en, eller kanske till och med båda av oss, åker bort och vi vill ju inte att bloggen ska ligga nere under för lång tid.

Men ja, vi kommer att ta in en ny bloggare så småningom. Vi båda har mycket skola och som jag sa finns det chans att vi åker bort under loven. Frågan är bara när vi tar in en ny bloggare. För tillfället får ni dock vänta ett tag. Men vi kommer att skriva om det här på bloggen och låta er läsare söka in igen senare, precis som förra gången!

Och tack så mycket för berömmet! :)

Orginalbild: Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 22:03:27
Datum: 2011-03-21
agnes
det här med dagens fråga tkr jag e väldigt bra :)
Tid: 22:05:12
Datum: 2011-03-21
Jossan - kristens.se
Agnes: Vad kul! Det blir inte riktigt en fråga per dag, för vi får inte så många frågor och sådär. Men är det någon bra fråga så är det ju bra att ta upp den! Kul att du tycker om det :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar