Fanbilder från igår kväll




Tydligen så var Kristen och Rob på bio igår kväll och såg Red Riding Hood.




Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 16:13:08
Datum: 2011-03-16
:)
Är dom ett par? Vet man det eller? :/ <3
Tid: 16:21:53
Datum: 2011-03-16
Jossan - kristens.se
:) ; De har inte bekräftat det så vi kan inte ge ett säkert svar, så därför vill jag egentligen inte säga något. Jag tror att de är det, men jag vet inte. ;)
Tid: 16:46:14
Datum: 2011-03-16
agnes
ja tkr de har låtit som det på intervjuer med andra som jobbat med dom, typ katherine hardewicke, chris weitz, bill condon, typ sam riley o garreth hedlund, vanessa paradise.. :P men ibland säger folk saker som går att tolka både som att dom e ett par och att dom typ e väldigt bra kompisar
Tid: 16:51:20
Datum: 2011-03-16
Elsa
Säg till om jag har fel eller om du tycker annat :)



Men är det bara jag ,eller verkar inte rob och kristen glada över att träffa sina fans ? JAg såg på någon film på någons blogg att kristen räkte finger och paparatsi fotograf ? :O



Och självklart tycker jag att Rob är snygg, och jag tycker bäst om honom i filmerna :)

Men om du tittar på kortet , så verkar han inte det minasta glad ? Har läst i en massa skvaller tidningar att han har drukit sig full och verkar jätte oseriös :O ?



Medans Taylor verkar mera seriös med sina fans, och gillar att skriva outografer och sånt :)



Vill gärna höra vad n í tycker och tänker om detta :D
Tid: 18:28:21
Datum: 2011-03-16
Alice
Det är klart att de gillar sina fans, men jag tror inte riktigt att man förstår hur jobbigt det också kan vara att ha 20 paparazzis runt sig vart man än går. Om Kristen och Rob t.ex har varit på någon restaurang har de kanske 20 meter till bilen från restaurangen. Under den tiden när de kanske småspringer till bilen, har paparazzisarna kanske hunnit ta flera hundra kort. Och man kanske inte alltid är på sånt här "modellhumör" och man kanske inte alltid vill klä upp sig varje dag bara för att vara beredd på paparazzis..... :) Kristen Stewart blev liksom inte skådespelerska för att få vara känd och skriva autografer, hon blev det för att hon gillar yrket.



Men jag har faktiskt sett på youtube hur Kristen har stannat för att skriva autografer och varit jättetrevlig mot fans <3



Men på sätt och vis kan jag ibland hålla med dig :) <3

Tid: 18:36:33
Datum: 2011-03-16
Fanny
Hej Elsa! Såg vad du skrivit och jag vet att texten inte direkt var skriven till mig men jag vill gärna svara ändå! ;)



Lyssna inte på sådant som står i skvaller tidningar, det är aldrig sant. Tidningar går ALLTID efter opålitliga källor och hittar på egna konstiga rykten efter källorna... Det är alltid så himla falskt och skruvat skrivet att det nästan är patetiskt ;)

Så lyssna inte på sådant. Vill du veta mera om hur Kristen är personligen så kan man ju läsa fans twitter om hur de träffade henne, eller skådespelare som jobbat med henne.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar