HD Screencaps från "Welcome to the Rileys"

 

  


För att ladda ner alla 2933 screencaps med Kristens scener från filmen, använd dessa länkar.

Del 1 | Del 2 | Del 3 | Del 4 | Del 5


Credit to: Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 19:56:11
Datum: 2011-03-07
Alice
Har den kommit ut på bio i Sverige än? Jag har inte sett att den har kommit. Eller är det bara i vissa städer den har kommit ut på bio? :/

Räcker det med att säga att jag bor i Halland?
Tid: 21:03:11
Datum: 2011-03-07
Jossan - kristens.se
Alice: Den har bara kommit ut i vissa städer. Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås är de jag vet om för tillfället. Men filmen kommer ut på DVD den 20:e april vilket är bara ungefär 1½ månad kvar så orkar du vänta lovar jag dig att det är värt det!
Tid: 15:41:18
Datum: 2011-03-08
Alice
Okej ;) Tack för svaret!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar