Ingen publicering av läckta bilder från "Breaking Dawn"

Vi på KristenS inte kommer att posta de läckta bilderna från Bellas och Edwards smekmånad i Breaking Dawn som har spridits på internet. Detta eftersom det inte är Summit Entertainment som släppt dem. Någon utomstående har lyckats få tag på materialet men på grund av respekt mot Summit - och även Kristen och Robert - kommer vi därför inte publicera bilderna och länkar till bilderna bland kommentarerna kommer att raderas.

Vi skulle uppskatta om ni gjorde det lättare för oss och därför inte skickade några länkar eller liknande. Tack på förhand!

Skrivet av: Jossan
Tid: 23:06:07
Datum: 2011-03-31
Sara
Va? vad är det som har läckt nu? Är det nytt eller från tidigare?
Tid: 07:10:15
Datum: 2011-04-01
elin
de är nytt VÄLDIGT NYTT
Tid: 07:20:36
Datum: 2011-04-01
Jossan - kristens.se
Sara: Det är nytt. Men Summit gör sitt bästa för att försöka få bort bilderna från internet, vilket jag tycker är riktigt bra!
Tid: 11:58:13
Datum: 2011-04-01
Anonym
gud ! jag såg bilderna o nu känner jag mig jätte skyldig :/ .. jag kan bara säga att jag fattar inte hur det ska kunna bli 13 årsgräns det är fööööör mkt
Tid: 16:34:35
Datum: 2011-04-01
Lilly
tycker det är jättebra att ni inte publicerar dem här, skönt att ni har sån respekt mot summit, Kristen och Rob! :) (vet inte var det var för bilder alls men) Gillas verkligen! :)
Tid: 16:49:10
Datum: 2011-04-01
julia
Jag uppskattar verkligen erat val att inte publicera dt :) Gillar´t!!!!!
Tid: 17:14:35
Datum: 2011-04-01
Anonym
jag tkr oxåå att det är super bra att ni inte lägger upp bilderna! många pluspoäng t er !! :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar