Kristen S Veckopost [v. 9]


Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg med samma text) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet av: Hanna
Tid: 14:00:42
Datum: 2011-03-06
Anonym
min twitter: kstewblowmymind <<<<<<<<<<<< twitter om kristen och annat!!!!

PS. JAG ÄLSKAR DEN HÄR BLOGGEN !!!! <3 finns det andra kristen stewart bloggar???
Tid: 17:06:45
Datum: 2011-03-06
Anonym
Jag smsade 118 700 och frågade om Kristens förhållande till Robert, och de svarade att de hade ett förhållande. Men bara för att se om det var sant, smsade jag 118 118 också, men dom sa att de inte hade ett förhållande. Ni vet väl antagligen inte mer än vad jag gör om den saken, men det är värt att fråga: är Kristen och Robert bara mer än vänner?



Var snälla och svara via min melj, tack!

P.S, ÄLSKAR ERAN BLOGG!!!!! :D
Tid: 17:36:08
Datum: 2011-03-06
Aphrodite
Någon som vet var man kan hitta alla Kristen Stewarts hår frisyrer? Skulle va intressant att testa dem då jag har långt tjockt hår som jag trycker ser så tråkigt ut! ^^mvh
Tid: 18:00:00
Datum: 2011-03-06
Jossan - kristens.se
Anonym: Kan inte svara via din mail efterson du inte skrivit in den. Men Kristen och Rob har varken bekräftat eller förnekat att de har ett förhållande och mer än så vet vi inte. Sedan har man ju sina aningar men det är ingen som vi kan säga med säkerhet.



Aphrodite: Är inte säker på att det finns någon sådan hemsida. Men senare, när vi är klara med modespelet kommer vi att ha en liknande grej fast med hennes frisyrer istället. :)

Du kan ju alltid kolla fotogallerin också, två bra är [ http://kris-stewart.org/gallery ] och [ http://www.kstewartfan.org/gallery ].
Tid: 21:36:32
Datum: 2011-03-06
Mathilda
Gillar eran sida grymt mycket, bra uppdatering också! :)



Vill rekomendera Welcome to the Rileys för er som inte sett den, Kristen är helt fantastisk i den filmen, så otroligt duktig är hon alltså!



Kika gärna in på vår twilight blogg; twilightmupparna.blogg.se
Tid: 17:54:42
Datum: 2011-03-08
Emilia
guud nu blir jag jätte nervös! på inlägget "intervju med doyou" står det att hon fyller år 4 september! jag har trott i hela mitt liv att det är den 9 april :O så jag tänkte ni vet väl!?
Tid: 18:02:51
Datum: 2011-03-08
Jossan - kristens.se
Emilia: Tidningar kan skriva fel ibland. Det är den 9 april, oroa dig inte.
Tid: 18:33:04
Datum: 2011-03-09
Katte
Jag skulle vilja be om hjälp om en helt icke Kristen relaterad grej, ett lokalt band med lite folk jag känner i är med i en tävling för att vinna chansen att spela in en singel för Universal Music, så vem som helst som känner för att hjälpa snälla gå in på



http://www.checkinmusic.se/blogg/osignat/2011/3/7/huvudlinjen---flaskan-i-min-hand



och tryck Gilla/Like :) Tacktack :D
Tid: 21:38:25
Datum: 2011-03-11
Vicki
Var gärna med och tävla om twilightgrejer på min blogg!

//Vicki
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar