Twilight-överraskningen närmar sig

Joshua Horowitz jobbar på MTV har har tidigare twittrat om en kommande Twilight-överraskning (se inlägg här). För ungefär en timme meddelade han detta:


Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 18:29:51
Datum: 2011-03-12
helen
Vet någon vad överraskningen var för något? :D



Jag har letat på flera twilightsidor fast har inte hittat den.. Jag kanske har missat den.



Tid: 18:59:24
Datum: 2011-03-12
Jossan - kristens.se
Helen: Det var bara att han (Joshua) skulle intervjua Rob i 30 minuter. Det är vad jag förstått det som i alla fall. Det är den enda Twilight-realterade nyheten vi fått från honom än i alla fall.
Tid: 20:38:18
Datum: 2011-03-12
helen
Jaha! Jag hade sett det någonstans, men jag visste inte om det var överraskningen. Jag trodde det skulle vara något som hade med flera personer av castet att göra.



(Älskar bloggen och tror att det är en utav de bästa bloggarna jag brukar besöka regelbundet)



:D
Tid: 22:12:56
Datum: 2011-03-12
Jossan - kristens.se
Helen: Jag håller med dig, tycker inte heller att det var en så där superspeciell överraskning men vad gör man! ;)



Och tack så jättejättemycket! Det uppskattar grymt mycket! :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar