Bella & Edward fanvideo - "You Make Me Wanna Die"


Tack Elin för tipset!

Skrivet av: Hanna
Tid: 17:20:46
Datum: 2011-05-01
Alexandra
Hej!

Inte för att jag vill 'ressa er' eller något liknande - men skulle det kanske inte vara bra om ni kunde skapa ett Galleri till sidan [kristens.se].

Självklart accepterar jag beslutet om ni inte vill göra det som t ex. brist på tid.

Kram! ;)
Tid: 17:21:31
Datum: 2011-05-01
Alexandra
*Menade 'pressa er'*
Tid: 17:24:05
Datum: 2011-05-01
Jossan - kristens.se
Alexandra: Jag vill göra det, och har även försökt. Men det bästa sättet att fixa det på är med Coppermine och jag fattar verkligen ingenting av det. Har frågat läsare om hjälp flera gånger men ingen har svarat. Så vet inte hur det blir :/
Tid: 18:13:59
Datum: 2011-05-01
Alexandra
Jossan: Okej, tack för svaret i alla fall!

Om jag visste hur Coppermine fungerar, så skulle jag gärna ha ställt upp men tyvärr känner jag inte igen det. ;/
Tid: 20:16:44
Datum: 2011-05-01
Lellii
Älskar din header på bloggen. Jättefin<3
Tid: 19:44:17
Datum: 2011-05-15
ida
Älskar låten, älskar dom. Aaa så rätt bara!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar